Serwis streamingowy SkyShowtime zapowiedział wprowadzenie nowego planu Standard z reklamami od 23 kwietnia 2023 roku na ponad 20 rynkach, w tym w Polsce.
Tańszy plan Standardowy z reklamami (Standard with Ads) zostanie wprowadzony od 23 kwietnia 2024 roku na ponad 20 rynkach, podkreślając w ten sposób zaangażowanie SkyShowtime w oferowanie doskonałego stosunku jakości do ceny — solidny plan dostarczania jednych z największych filmów i seriali rozrywkowych na świecie.
Przeczytaj również: SkyShowtime zapowiedział nowe seriale oryginalne, które pojawią się w 2024 roku
SkyShowtime ma w planach udostępnienie jeszcze więcej nowych, głośnych tytułów filmów i seriali: Mary i George, Oppenheimer, Star Trek: Discovery i Tatuażysta z Auschwitz – wszystkie w transmisji strumieniowej już wkrótce!
Dzisiaj serwis ogłosił wprowadzenie nowego planu z reklamami – Standard with Ads – który będzie oferowany obok istniejącego planu, którego nazwa zostanie zmieniona na Standard Plus. Plan Standard z reklamami będzie obejmować reklamy, natomiast usługa Standard Plus pozostanie wolna od reklam.
Standard z reklamami zapewni konsumentom jeszcze tańszą opcję rozrywki dla całej rodziny. Nowa opcja obejmuje wszystkie hity filmowe SkyShowtime, nowe i ekskluzywne seriale oraz lokalne oryginalne programy w atrakcyjnej cenie.
Zobacz też: Plan Prime Video z reklamami bez Dolby Vision HDR i Dolby Atmos
Nowy plan z reklamami zostanie wprowadzony na wszystkich ponad 20 rynkach SkyShowtime, w tym w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Finlandii, Węgrzech, Kosowie, Czarnogórze, Macedonii Północnej, Norwegii, Holandii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii i Szwecji.
Tym samym SkyShowtime jest pierwszą dużą usługą przesyłania strumieniowego, która wprowadza plan wspierany reklamami na wszystkich swoich rynkach.
Portfolio nowych, ekskluzywnych i oryginalnych programów SkyShowtime, które trafią na ekrany w 2024 roku, obejmuje miedzy innymi: A Gentleman in Moskwa, Apples Never Fall, Bargain, HALO (S2), Knuckles, Kos (Scarborn), Lawmen: Bass Reeves, Mary & George, Star Trek: Discovery (S1-5), Ted, Klątwa, Posłowie (Los Enviados) (S2), Rodzina Stallone (S2), Tatuażysta z Auschwitz i Veronika.
SkyShowtime w dalszym ciągu inwestuje w swoją lokalną ofertę programową. W 2024 r. członkowie będą mieli dostęp do jeszcze większego katalogu lokalnych seriali i filmów z Danii, Finlandii, Holandii, Norwegii, Polski, Hiszpanii, Szwecji i Rumunii.
Oferując tysiące godzin wysokiej jakości rozrywki dla całej rodziny, abonenci SkyShowtime mają dostęp do nowych i ekskluzywnych seriali, oryginałów, wielokrotnie nagradzanych filmów, treści dla dzieci i rodzin, a także wybranych kultowych tytułów bibliotecznych i zestawów pudełkowych od Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios i Peacock – wszystkie transmisje strumieniowe w jednym miejscu.
Plany SkyShowtime Standard z Ads i Standard Plus będą dostępne za pośrednictwem aplikacji SkyShowtime na urządzeniach Apple’a z iOS i iPadOS, tvOS, Android, Android TV, Google Chromecast, LG TV, Samsung oraz za pośrednictwem witryny internetowej. Ceny będą się różnić w zależności od rynku.
W Polsce cena za plan z reklamami będzie wynosić 19,99 zł za miesiąc. Z kolei subskrypcja roczna z reklamami za 159,99 zł na rok pozwoli zaoszczędzić około 33% w ciągu roku, w porównaniu gdybyśmy opłacali plan z reklamami co miesiąc przez 12 miesięcy. Poniżej możesz sprawdzić, ile będą wynosić ceny za plan Standard z reklamami na innych rynkach:
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: SkyShowtime Newsroom