Użytkownicy Apple’a zgłaszają, że zostali wylogowani z Apple ID bez wyraźnego powodu, co wymagało zresetowania hasła przed ponownym zalogowaniem.
Użytkownicy twierdzą, że nagłe i niewytłumaczalne wylogowanie się z konta Apple ID następuje na wielu urządzeniach. Gdy spróbują zalogować się ponownie, zostają zablokowani na swoim koncie i poproszeni o zresetowanie hasła w celu odzyskania dostępu.
Doprowadziło to do dodatkowych problemów z Apple ID u użytkowników z włączoną Ochroną przed kradzieżą urządzenia, którzy znajdują się poza zaufaną lokalizacją, a także do resetowania haseł do aplikacji skonfigurowanych wcześniej w iCloud.
Jak zauważył serwis 9to5Mac, zgłoszenia użytkowników na temat problemu zaczęły pojawiać się w mediach społecznościowych około godziny 20:00. czasu wschodniego i stawało się coraz bardziej powszechne we wczesnych godzinach porannych.
Przerwa w świadczeniu usług Apple’a najwyraźniej nie została wykryta przez stronę internetową Apple dotyczącą stanu systemu.
Niewiadomo co był przyczyną tego problemu, ale dotknęła większą liczbę osób, więc nie był to incydentalny problem.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: 9TO5Mac