Pierwsze słuchawki Sonos mają pojawić się w czerwcu!

Firma stanęła przed pewnymi wyzwaniami związanymi z oprogramowaniem, ale nie zniweczyły one planów dotyczących nowego, kluczowego produktu.

Mężczyzna stojący obok głośnika Sonos i logotypu producenta

Z najnowszych doniesień Bloomberga wynika, że Sonos planuje wypuścić swoją pierwszą parę słuchawek bezprzewodowych w czerwcu 2024 roku, po uporaniu się z pewnymi błędami w oprogramowaniu na późnym etapie. Słuchawki zostaną włączone do ekosystemu głośników, soundbarów i zestawów kina domowego firmy, a ich cena ma wynieść 449 dolarów, co zapewni im silną pozycję na rynku premium popularnych słuchawek konsumenckich.

Zobacz też: Sonos TV z patentem na lepszy streaming?

Wiele zależy od nadchodzących słuchawek dla Sonosa. Dyrektor generalny Patrick Spence dał jasno do zrozumienia, że firma wiąże duże nadzieje z najnowszą kategorią sprzętu. „To początek wieloletniego cyklu produktowego, w którym spodziewamy się czerpać korzyści z naszych inwestycji w badania i rozwój” – powiedział Spence podczas listopadowej konferencji dotyczącej wyników finansowych. „Cykl ten rozpoczyna się od naszego wejścia w nową, wielomiliardową kategorię w drugiej połowie roku [fiskalnego], która uzupełni naszą obecną ofertę, zachwyci klientów i zapewni natychmiastowe przychody”.

Jak wyglądają słuchawki Sonos? Pojawiały się różne plotki, póki co wiemy tylko, kiedy się pojawią, i nadal staramy się lepiej poznać funkcje oprogramowania. Ciekawi mnie jednak, jaki projekt wybrał Sonos na swój debiut w tej niezwykle konkurencyjnej kategorii.

Według Bloomberga Sonos „zamierza wyprodukować od 650.000 do 1 miliona sztuk w ciągu przyszłego roku, aby zaspokoić popyt” na słuchawki, sygnalizując, że ma zaufanie do produktu, który będzie przesyłać strumieniowo muzykę przez Wi-Fi, zapewniając bogatszą wierność dźwięku podczas użytkowania w domu. Będziesz także mógł słuchać treści z dowolnego telewizora podłączonego do soundbara marki Sonos.

Z raportu Bloomberga wynika również, że Sonos opracowuje głośnik do dużych imprez, który będzie bezpośrednio rzucał wyzwanie JBL, LG, Sony i innym graczom z tej branży. Sonos Move 2 jest bardzo głośny, więc mogę sobie tylko wyobrazić, do czego byłby zdolny ponadwymiarowy głośnik Sonosa.

Ponieważ premiera słuchawek planowana jest na początek czerwca – według doniesień Sonos pierwotnie celował w maj – wkrótce dowiemy się, w jaki sposób Sonos planuje wyróżnić się na tle bardzo silnej konkurencji na rynku słuchawek. Bloomberg twierdzi, że firma rozważa już model drugiej generacji i potencjalnie własne bezprzewodowe słuchawki douszne, ponieważ mogłyby one mieć swój własny, niepowtarzalny urok dla konsumentów preferujących słuchawki douszne.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: The Verge