Apple opublikowało nową reklamę Apple Vision Pro, pokazującą różne sposoby wykorzystania przez zestaw obliczeń przestrzennych w środowisku użytkownika.
Opublikowany w niedzielę na oficjalnym kanale Apple YouTube minutowy spot reklamowy zatytułowany „Hello Apple Vision Pro” zaczyna się od ujęcia mężczyzny zakładającego zestaw na początek dnia pracy. Po założeniu urządzenia śledzenie wzroku i uszczypnięcie palca umożliwiają otwarcie aplikacji Keynote przed wyświetleniem Wiadomości.
Następnie widzimy mężczyznę oglądającego film na kanapie, gestem powiększając ekran. Pozostała część reklamy pokazuje inne sytuacje, w których zestaw do rzeczywistości mieszanej może się przydać, w tym rozmowy przez aplikację FaceTime, mężczyznę oglądającego panoramę i kobietę zasłaniającą otoczenie w samolocie, aby obejrzeć film bez rozpraszania uwagi.
W całym spocie użytkownicy mogą zobaczyć swoje lokalne środowisko, w tym pracę na Magic Keyboard i grę w piłkę nożną z dzieckiem.
Na koniec pokazano zbliżenie funkcji EyeSight, gdy mężczyzna pokazuje córce język.
Reklama, której towarzyszy utwór „Dreamer” Rogera Hodgsona, kończy się w typowy dla firmy sposób – wyświetlone zostaje logo Apple’a.
Spot reklamowy pojawia się niecały tydzień przed tym, jak pierwsze zestawy słuchawkowe Apple Vision Pro dotrą do rąk i głów konsumentów w USA – to już w piątek 2 lutego 2024 roku.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Apple