Już za chwilę skorzystasz tylko z nowej wersji aplikacji „Biedronka”

Poprzednia wersja aplikacji będzie działać do poniedziałku 29 stycznia 2024 roku – od tego dnia skorzystasz tylko z nowej wersji aplikacji mobilnej „Biedronka”.

Nowa odsłona aplikacji „Biedronka”

Biedronka wprowadza nową wersję swojej aplikacji mobilnej dla wszystkich 10,5 mln użytkowników. Poprzednia wersja będzie działać jedynie do najbliższego poniedziałku. Dzięki nowym funkcjom zakupy w sklepach sieci mają być jeszcze bardziej wygodne. Nowa funkcja Lista Zakupów podpowie nam popularne produkty. To skróci czas poszukiwań podczas codziennych wizyt w sklepach. Dodatkowo, dzięki promocjom z aplikacji średnio każdego tygodnia klienci Biedronki oszczędzają ponad 8 mln zł.

Od najbliższego poniedziałku 29 stycznia 2024 roku użytkownicy używający aplikacji skorzystają już tylko z nowej wersji. Pobiorą ją ze sklepów App Store, Google Play lub AppGallery (sklep z aplikacjami Huawei), w zależności od typu telefonu, którego używają.

Obok ulubionych funkcji użytkowników, z których korzystali dotychczas – Shakeomatu, oferty Tylko dla Ciebie, Wybrane dla Ciebie z gazetki, skanera cen, historii transakcji i listy sklepów w okolicy, gdzie aktualnie przybywamy, pojawią się nowe rozwiązania. Ich celem jest jeszcze większe usprawnienie zakupów.

Dodatkowo, nowa wersja aplikacji załaduje się szybciej niż poprzednia, w kilka sekund. To również przełoży się na komfort klientów, tak na etapie kompletowania koszyka, jak również przy kasie, w czasie skanowania karty Moja Biedronka zapisanej w aplikacji.

Istotnym udogodnieniem w nowej aplikacji będzie również rozwiązanie zastosowane już w poprzedniej wersji, czyli Historia Transakcji. W tej zakładce znajduje się zapis wcześniejszych zakupów użytkownika wykonanych z kartą Moja Biedronka, dzięki czemu może on sprawdzić wydane kwoty, daty i miejsca dokonania zakupów a także naliczone promocje, które świadczą o poziomie oszczędności uzyskanych przez konkretnego klienta.

Warto również pamiętać, że przy użyciu aplikacji możemy przejrzeć wybrane oferty artykułów gospodarstwa domowego w sklepie internetowym Biedronka Home i klikając w wybraną ikonę przenieść się na stronę wspomnianego sklepu, aby dokonać zakupów. Klienci znajdą tu codziennie kilkadziesiąt wyjątkowych ofert na produkty przydatne w każdym domu.

Codziennie z aplikacji Biedronka korzystają ponad 2 mln klientów, a liczba ofert promocyjnych publikowanych w aplikacji każdego tygodnia przekracza 400. Dzięki temu klienci sieci płacą realnie mniej za swoje zakupy. Każdego tygodnia oszczędzają średnio ponad 8 mln zł, każdego miesiąca ponad 32 mln zł. Rocznie korzystanie z aplikacji przynosi zatem klientom sieci oszczędności na poziomie około 400 mln zł.

Nową aplikację mobilną „Biedronka” pobierzesz bezpłatnie na swój telefon ze sklepu App Store (iOS) oraz Google Play (Android) lub aktualizując ją na liście aplikacji do zaktualizowania:

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Biedronka