Reklama Apple Vision Pro przygotowuje nas na premierę tego urządzenia!

Firma Apple opublikowała krótkie wideo „Get Ready” zapowiadające Apple Vision Pro — spot nawiązuje do oryginalnej reklamy iPhone’a.

Kobieta z zestawem Apple Vision Pro

Nowy zestaw Apple Vision Pro zadebiutuje 2 lutego 2024 roku, a Apple opublikowało właśnie krótki zwiastun zatytułowany „Get Ready”, zawierający klipy filmowe przedstawiające gwiazdy zakładające gogle lub zestawy słuchawkowe. Od czasu ujawnienia zestawu podczas WWDC 2023 udostępniono niewiele nowych informacji na temat Apple Vision Pro. To pierwsze urządzenie Apple’a do zadań przestrzennych, które rozszerza ekosystem urządzeń firmy.

Teaser przypomina inne krótkie filmy nawiązujące do reklam Apple’a. Trwa około 30 sekund i prawdopodobnie pojawi się jako spot reklamowy na YouTubie i w innych mediachh.

Filmy wspomniane w reklamie to „Ant Man”, „Fantastyczny pan Lis”, „Gwiezdne wojny: Nowa nadzieja”, „Star Trek”, „Iron Man” i „Powrót do przyszłości, część II”. Wszyscy pokazani przygotowują się, opuszczając przyłbice lub zestawy słuchawkowe.

Co ciekawe, w poniedziałek Apple udostępniło dokumentację dla programistów, prosząc ich, aby w aplikacjach lub opisach nie nazywali Apple Vision Pro „zestawem słuchawkowym”. Ale marketing firmy nie ma jednak nic przeciwko wskazywaniu, że urządzenie Apple’a bardzo przypomina zestaw słuchawkowy lub wizjer widziany w filmach science fiction przez dziesięciolecia.

Apple wyemitowało podobną reklamę oryginalnego iPhone’a, zawierającą sceny z filmów i programów telewizyjnych, w których postacie odbierały telefon.

Przedsprzedaż Apple Vision Pro będzie dostępna w USA od 19 stycznia 2024 roku w cenie od 3499 dolarów za 256 GB pamięci. Urządzenie będzie wysyłane od 2 lutego 2024 roku i wtedy też będzie dostępny w sklepach Apple Store.

Firma Apple udostępniła także kilka szczegółów na temat rodzajów gier i treści dostępnych dla Vision Pro. Według firmy na Vision Pro będzie dostępna kolekcja nowych „gier przestrzennych”, a także obszerna kategoria filmów 3D. Apple twierdzi, że Vision Pro zaoferuje dostęp do gier z App Store’a i ponad 250 tytułów z Apple Arcade. Obejmuje to takie tytuły jak NBA 2K24 i Sonic Dream Team.

Jednak co ważniejsze, Apple zapowiada kolekcję „gier przestrzennych” dla Vision Pro: Nowe gry przestrzenne, w tym Game Room, What the Golf? i Super Fruit Ninja, wykorzystują potężne możliwości Apple Vision Pro, aby przekształcać przestrzeń wokół graczy, oferując wyjątkowe i wciągające wrażenia z rozgrywki.

Ponadto Apple twierdzi, że w aplikacji Apple TV dostępnych będzie ponad 150 tytułów filmów 3D dla użytkowników Vision Pro: W aplikacji Apple TV użytkownicy mają dostęp do ponad 150 tytułów 3D o niesamowitej głębi, gdziekolwiek się znajdują. Vision Pro wprowadza także Apple Immersive Video, niezwykły nowy format rozrywki zapoczątkowany przez Apple, który przenosi użytkowników w akcję dzięki 180-stopniowym, trójwymiarowym nagraniom 8K zarejestrowanym za pomocą Spatial Audio.

Nawet po tych ogłoszeniach wciąż pozostaje wiele nieznanych szczegółów na temat gier i zawartości Vision Pro. Na przykład nadal nie wiemy, ile będą kosztować filmy 3D w aplikacji Apple TV. Nie wiemy również, czy Vision Pro będzie dostępny w wersjach o pojemności przekraczającej 256 GB – jest to kluczowy szczegół dla osób, które chcą pobierać ogromne biblioteki treści 3D do przeglądania w trybie offline.

Zobacz oryginalną reklamę zapowiadającą pierwszego iPhone’a:

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple | Apple Insider