Reklama świąteczna Apple’a pt. „Fuzzy Feelings” została nakręcona iPhone’em

Apple wypuściło prawie czterominutową reklamę świąteczną, przedstawiającą animatorkę poklatkową, która widzi swojego szefa „przez nowy obiektyw”.

Fuzzy Feelings: Behind the Scenes (Apple)
Fuzzy Feelings: Behind the Scenes (Apple)

Chociaż firma Apple nadal nie jest tak znany ze swoich reklam świątecznych jak na przykład Coca-Cola, w swojej historii nakręciła kilka niezwykłych filmów. Należą do nich nagrodzony Emmy Misunderstood, który ma już dziewięć lat. W 2023 roku Apple powróciło do koncepcji niezrozumienia ludzi, dopóki nie zostaną lepiej poznani, dzięki filmowi Fuzzy Feelings.

Sprawdź też: Świąteczną reklamę „Saving Simon” nakręcono iPhone’em 13 Pro

Film z nagłówkiem You make the holidays przedstawia prawdziwy świat animatorki oraz jej rosnący zwyczaj wyładowywania swoich frustracji w animacji poklatkowej. Został on nakręcony przez reżyserkę animacji poklatkowej Annę Mantzaris.

„Kreatywność ma moc zmiany sposobu, w jaki postrzegamy siebie nawzajem i świat” – informuje Apple. „Czasami spojrzenie na wszystko przez nowy obiektyw może zrobić różnicę”.

Film, z utworem „Isn’t a Pity” George’a Harrisona, jest mniej więcej w połowie animacją poklatkową, a w połowie prawdziwym życiem. Części z prawdziwego życia obejmują pokazanie, jak główna bohaterka animuje swoje filmy, a Apple twierdzi, że wszystkie prace poklatkowe zostały nakręcone iPhone’em 15 Pro.

Apple twierdzi również, że reklamę montowano na MacBooku Air i opublikowano minutowy film zza kulis, pokazujący więcej o powstawaniu filmu.

„Praca z Apple’em nad ożywieniem tego filmu była przyjemnością” – powiedziała Mantzaris. „Naprawdę mam nadzieję, że ludzie zobaczą nasze postacie i naszą historię oraz że zainspirują ich do samodzielnego wypróbowania różnych rzeczy”.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple | Apple Insider