Operator komórkowy T-Mobile startuje z programem lojalnościowym Magenta Moments, który połączy klientów ze światem wyjątkowych ofert i usług: od zniżek na seanse filmowe i jedzenie po rabaty na ubrania czy podróże.
Każdy lubi być doceniany – nie dziwi więc, że aż 94% osób oczekuje, że operator będzie wynagradzał stałych klientów i klientki (wg danych Kantar dla T-Mobile Polska, 2021). Wszystkie osoby, które dopiero dołączają do magentowej sieci, także mogą liczyć na całą masę bonusów i dodatków w program jakiego na polskim rynku jeszcze nie było. Wykorzystując globalny potencjał grupy Deutsche Telekom, stworzono Magenta Moments – angażujący program lojalnościowy, w ramach którego na użytkowników T-Mobile czekają ekscytujące oferty, bonusy i usługi od lokalnych jak i międzynarodowych partnerów.
Przeczytaj też: Rusza 2. edycja „Pewni w sieci — ogólnopolskiej kampanii T-Mobile
Magenta Moments to integralna część międzynarodowej inicjatywy zaangażowania klientów, w ramach strategii customer experience Deutsche Telekom, której towarzyszy wprowadzenie nowego hasła marki: „Connecting your world”. Operator podkreślamy tym samym swoją pozycję globalnego lidera, który na każdym kroku dąży do zapewnienia klientom najlepszych doświadczeń – od doskonałości technologicznej, przez świetną obsługę, aż po łączenie użytkowników z tym, co najlepsze i dla nich najważniejsze.
W ten sposób T-Mobile wykracza poza ramy działania firm technologicznych i staje się prawdziwym partnerem na co dzień. A dzięki programowi Magenta Moments, marka dodatkowo demokratyzuje dostęp do różnorodnych usług i produktów – nasi klienci mogą teraz skorzystać z szerokiej oferty kulturalnej, rozrywkowej czy zakupowej.
Kino co czwartek, restauracja, a może zniżki podczas wakacyjnych wyjazdów?
Magenta Moments to świat ofert i usług dostępnych w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Na start programu, klienci będą mogli m.in. odebrać vouchery do punktów Bafra Kebab, skorzystać ze zniżek na Booking.com, kupić najmodniejsze ubrania na Answear.com w niższych cenach, czy cieszyć się filmowymi doznaniami w Cinema City, odbierając bilety w atrakcyjnych cenach, korzystając z oferty Magentowych Czwartków i szeregu innych atrakcji. To jednak nie koniec!
Klienci T-Mobile korzystający z Magenta Moments będą mieli możliwość skorzystania z lokalnych ofert partnerów programu, dostępnych w innych krajach, w których obecni są operatorzy z grupy Deutsche Telekom. Jadąc na weekend do czeskiej Pragi, będziemy mogli skorzystać ze zniżek, które są udostępnione klientom przez T-Mobile CZ. Lista partnerów programu stale się wydłuża, więc ofert będzie coraz więcej.
Aby skorzystać z Magenta Moments wystarczy otworzyć aplikację „Mój T-Mobile”, wybrać ikonę serca w dolnym menu i korzystać do woli z bogactwa ofert od partnerów programu. Całe doświadczenie uzupełniają grywalne interakcje, pozwalające zdobywać serca – im więcej zebranych serc, tym więcej okazji do wyboru.
Kampania promocyjna Magenta Moments to pierwszy projekt marki, prezentujący nowe hasło Grupy Deutsche Telekom – „Connecting your world”.
Program Magenta Moments promować będą dwa spoty reklamowe prezentujące mnóstwo bonusów dla klientów T-Mobile dostępnych w aplikacji Mój T-Mobile. Motywem przewodnim kampanii reklamowej jest rozwijający się magentowy dywan prowadzący Klientów T-Mobile do miejsc w których mogą skorzystać z atrakcyjnych bonusów.
Kampania promująca program Magenta Moments prowadzona będzie w telewizji, internecie kinach i social mediach oraz przez działania media relations.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile Polska przy wsparciu agencji PZL, bazując na koncepcie kreatywnym agencji Saatchi&Saatchi. Kampanię BTL przygotowała agencja ARC Worldwide – Grupa Publicis. Działania reklamowe w internecie prowadzi agencja VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Aplikację „Mój T-Mobile” pobierzesz ze sklepów App Store i Google Play.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: T-Mobile Polska