NBA 2K24, Cut the Rope 3 i inne gry pojawią się w Apple Arcade w tym miesiącu

W październiku w Apple Arcade pojawią się cztery nowe gry – NBA 2K24 Arcade Edition, Cut the Rope 3, Jeopardy! World Tour+ i Crossword Jam+ – a także ponad 30 aktualizacji.

Nowe gry w Apple Arcade w październiku 2023 roku
Nowe gry w Apple Arcade w październiku 2023 roku

Subskrybenci Apple Arcade co miesiąc otrzymują świetne nowe gry i aktualizacje, w tym nowe wydania znanych tytułów, nagradzane produkcje i hity App Store. W październiku gracze mogą rozegrać kolejny niesamowity sezon ligi NBA dzięki grze NBA 2K24 Arcade Edition, której twarzą jest w tym roku legendarny koszykarz NBA Allen Iverson, przeżyć wspaniałe przygody z uroczymi stworami z hitu Cut the Rope 3 na urządzenia mobilne, wyzwać świat na teleturniejowy pojedynek w grze Jeopardy! World Tour+ lub zrelaksować się przy słownych łamigłówkach z produkcją Crossword Jam+.

Z okazji 25. urodzin serii NBA 2K w grze NBA 2K24 Arcade Edition przypominamy, jak to wszystko się zaczęło. Allen Iverson był pierwszą twarzą gry NBA 2K i reklamował jej pierwszą wersję w 1999 roku, a teraz wraca, żeby wprowadzić graczy w nową erę koszykarskich zmagań. W tegorocznej edycji na fanów czekają nowe tryby gry takie jak Endorsement, nowe opcje personalizacji MyPLAYER i MyCOURT, fantastyczne rozgrywki najwspanialszej ligi fantasy i wiele innych atrakcji.

ogłosił Greg Thomas, prezes wytwórni Visual Concepts

Oprócz nowych tytułów przez cały miesiąc udostępniane będą wspaniałe aktualizacje najpopularniejszych gier, w tym Cooking Mama: Cuisine!Fruit Ninja Classic+ i Cityscapes: Sim Builder. Na graczy czeka wiele nowości, będą mogli m.in. upichcić nowe łakocie specjalnie na Halloween w grze Mama, przecinać owoce za pomocą specjalnego halloweenowego ostrza w opuszczonym dojo lub zorganizować miejskie obchody Dnia Zmarłych.

Wszystkie gry w serwisie Arcade są dostępne bez reklam i zakupów w aplikacji. Ponadto usługa zapewnia rygorystyczne mechanizmy ochrony prywatności, więc jest bezpiecznym miejscem rozrywki dla graczy w każdym wieku.

Jeopardy! World Tour+ (Uken Games): 6 października

Jeopardy! World Tour+ to nowy sposób, żeby sprawdzić się w najpopularniejszym teleturnieju Ameryki – w domu lub w podróży. Prawdziwe zmagania jak w teleturnieju Jeopardy! są na wyciągnięcie ręki. Gracze mogą zmierzyć się z zawodnikami z całego świata w tysiącach różnych kategorii, żeby wspinać się po szczeblach rankingów i w końcu zdobyć mistrzostwo Jeopardy! World Tour.

Cut the Rope 3 (Paladin Studios): 13 października

Cut the Rope 3 to najnowsza wersja przeboju na urządzenia mobilne, który pobrano już ponad 1,6 miliarda razy. Dla graczy przygotowano wspaniałą przygodę, która zaczyna się od tajemniczej mapy i obietnicy wielkich odkryć. Wspólnie z Om Nomem, głównym bohaterem, i uroczym stworkiem Nibble Nomem gracze będą przemierzać niezbadane krainy.

W towarzystwie sympatycznych potworów odwiedzą zapierające dech miejsca i będą przechodzić przez kolejne poziomy pełne kreatywnych i wymagających zagadek. Trzeba rozwiązać wszystkie łamigłówki, żeby dołączyć do wielkich odkrywców i znaleźć nowe gatunki stworków Nommie. Oprócz ulubionych postaci i charakterystycznych mechanizmów rozgrywki na graczy czekają także nowe wyzwania i fizyczne przeszkody, dzięki którym zabawa będzie jeszcze ciekawsza.

Crossword Jam+ (PlaySimple Games): 20 października

Crossword Jam+ przenosi krzyżówki na wyższy poziom i zapewnia codzienną porcję miłej rozrywki, która pozwala się wyciszyć i uspokoić. Gracze mogą po prostu przesuwać i łączyć litery, żeby znajdować słowa i rozszerzać swoje słownictwo.

W produkcji jako tło wykorzystano zachwycające krajobrazy, przy których jeszcze łatwiej jest się odprężyć, a subskrybenci serwisu Arcade mają pełny dostęp do gry bez reklam i bez zakupów w aplikacji. Wraz z kompetencjami językowymi graczy rośnie trudność zadań, a każda kolejna łamigłówka jest też okazją do przyjrzenia się najpiękniejszym zakątkom świata.

NBA 2K24 Arcade Edition (2K Games): 27 października

Dzięki produkcji NBA 2K24 Arcade Edition fani serii mogą grać w tę grę nie tylko w domu. W trybie MyCAREER można stworzyć własną gwiazdę NBA, a potem zdobywać fanów i kontrakty z kultowymi markami, takimi jak Nike, Jordan lub Adidas. Swojej postaci można nadać oryginalny styl, wybierając dla niej buty, akcesoria, stroje i tatuaże.

Oprócz aktualnych gwiazd NBA do meczów można wystawiać legendy NBA i grać w uliczną koszykówkę z przeciwnikami, którymi steruje sztuczna inteligencja. W nowej edycji ponownie pojawił się tryb The Greatest, który pozwala toczyć pojedynki z nowymi gwiazdami koszykówki i odblokować całą plejadę legend i supermistrzów NBA. Można też skompletować drużynę marzeń i wystawić ją do walki przeciwko innym zespołom w rozgrywkach The Greatest Fantasy Team Challenge.

Dostępny jest również tryb Spectator, który pozwala zasiąść na trybunach i odtworzyć pojedynek z aktualnego sezonu NBA za pomocą opcji NBA Today. Przygotowano też niespodziankę – gracze mogą teraz spersonalizować kryte boisko MyCOURT, doskonalić na nim swoje umiejętności i zapraszać na nie znajomych w Game Center, aby pochwalić się przed nimi swoim talentem.

Ceny i dostępność

  • Usługa Apple Arcade jest dostępna za 24,99 zł miesięcznie. Usługę można testować bezpłatnie przez miesiąc. Klienci, którzy kupią i aktywują nowego iPhone’a, iPada, Maca lub Apple TV, mogą korzystać z usługi Apple Arcade przez trzy miesiące bezpłatnie1.
  • Usługa Apple Arcade wchodzi także w skład miesięcznych pakietów Apple One – Dla Ciebie (34,99 zł), Dla rodziny (44,99 zł). Pakiet można testować bezpłatnie przez miesiąc2.
  • W produkcje Arcade Originals można grać na urządzeniach iPhone, iPad, Mac i Apple TV. Gwiazdy App Store są dostępne na urządzeniach iPhone i iPad.
  • Subskrypcja Apple Arcade zapewnia nieograniczony dostęp do całego katalogu gier dla nawet sześciu członków rodziny.
  • Dostęp do ponad 200 gier na różnych urządzeniach zależy od zgodności ze sprzętem i oprogramowaniem. Niektóre treści mogą nie być dostępne we wszystkich regionach.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple Polska