Zobacz koncepcję przenośnego głośnika Nothing Sound (2), który oprócz jakości dźwięku mógłby zachwycić wyjątkowym wzornictwem.
Założycie Nothing Carl Pie rozpoczął nowy rozdział swojej nowej podróży ze słuchawkami dousznymi Nothing Ear (1) TWS, a następnie telefonem Phone (1). Jedną wspólną cechą wszystkich dotychczas wydanych produktów przez Nothing jest dobry marketing i kontrolowane przecieki. To kolejny powód, dla którego kreatywni artyści cyfrowi wymyślają proponowane wersje koncepcyjne produktu inspirowanego stylem promowanym przez Nothing.
Każdy produkt od Nothing wzbudza duże zainteresowanie, a przenośny głośnik mógłby byc kolejnym hitem firmy. Koncepcja stworzona przez Hao Ping Chang jest interesująca, ponieważ przenośne głośniki powinny pasować do podstawowej linii technologicznej Nothing. Tak więc nie ma powodu, aby ktokolwiek sądził, że w nadchodzących latach na osi czasu Carla nie będzie przenośnego głośnika.
Koncepcja produktu nazwanego Nothing Sound (1), to przenośny głośnik wiernie naśladujący język projektowania wizualnego, który mógłby przyjąć prawdziwy przenośny głośnik od Nothing. Modne akcesorium do użytku domowego i na zewnątrz, które przykuwa wzrok wyróżnia przenośność i łatwość użytkowania — to klucze do tego projektu, który ma na celu odświeżenie mocno rywalizującego rynku przenośnych głośników.
Ten przenośny głośnik to wyważona mieszanka wyprofilowanych i geometrycznych kształtów, która ożywia bardzo estetyczną formę. Akcesorium audio może ładnie leżeć na biurku, dzięki temu, że zachowuje prostotę, nie tracąc klasycznego klimatu.
Elementy sterujące przenośnego głośnika są płynnie zintegrowane z projektem w postaci pokrętła na górze. Pozwala to na intuicyjną interakcję z gadżetem, taką jak regulacja głośności, włączanie/wyłączanie zasilania i łączność Bluetooth. Zwiększenie komfortu użytkowania zapewniają diody LED interfejsu Glyph, które są zaprogramowane do dynamicznej interakcji z rytmem muzyki. W razie potrzeby można je dezaktywować, aby uzyskać bardziej subtelne wrażenia.
Projektant zainspirował się formą książki, ponieważ dla wielu jest ona częstym towarzyszem w podróżach. Dlatego aspiracją jest, aby „Nothing Sound” towarzyszyło „swojemu właścicielowi w niezliczonych kontekstach i sytuacjach”. Celem projektowania tego produktu jest dążenie do wyjątkowości, wyrażania siebie, pasji i stylu, który jest drugą naturą Nothing.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Yano Design