Pasażerowie PKP Intercity mogą skorzystać z nowej opcji „Kup bilet” bezpośrednio w aplikacji Google Maps.

Pasażerowie PKP Intercity, którzy używają aplikacji Google Maps mogą już skorzystać z opcji łatwego przekierowania na stronę przewoźnika. Funkcja ta była już wcześniej wprowadzona w aplikacji Jakdojade i spotkała się z pozytywnym przyjęciem podróżnych. Współpraca z Google Maps to kolejny krok przewoźnika, który stale rozwija sieć sprzedaży o kolejnych partnerów.
Przeczytaj także: W aplikacji PKP Intercity sprzedano już milion biletów!
Osoby, które planują swoją podróż z Mapami Google już teraz mogą oni skorzystać z funkcji „Kup bilet”, która przeniesie ich do zakupu biletu w systemie e-IC, w którym wyświetlony zostanie pociąg znaleziony wcześniej na platformie.
Dzięki nowej funkcjonalności zaoszczędzą oni czas na szukaniu odpowiedniego połączenia na stronie przewoźnika. To szczególnie przydatna funkcja dla pasażerów, którzy korzystają z transportu mieszanego. Od teraz będą oni mogli jeszcze lepiej zaplanować swoją podróż.
Funkcja „Kup bilet” pojawi się przy wielu połączeniach krajowych. Docelowo mają nią zostać objęte wszystkie pociągi.
W przyszłości PKP Intercity planuje udostępnić opcję bezpośredniego zakupu biletów w aplikacji Jakdojade, kontynuując tym samym strategię rozszerzania sieci sprzedaży na zasadach ujednoliconych warunków handlowych.

Sieć sprzedaży PKP Intercity stale się powiększa. Tylko w sierpniu tego roku dołączyło do niej dwóch doświadczonych partnerów – Infobus oraz eTravel, z którymi integracja zakończy się w ciągu 3 miesięcy. Ponadto od maja 2022 roku spółka nawiązała współpracę z największymi serwisami sprzedającymi bilety, takimi jak mPay, e-podróżnik.pl, SkyCash czy KOLEO. Współpraca z zewnętrznymi partnerami okazała się hitem wśród podróżnych. W ramach UWH do końca lipca sprzedanych zostało już ponad 4,3 miliona biletów!
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: PKP Intercity