HBO Max i Discovery+ będą jedną usługą z planem wspieranym reklamami

Latem 2023 roku HBO Max i Discovery+ połączą się w jedną usługę przesyłania strumieniowego z planem reklamowym – nie znamy jeszcze nazwy serwisu.

HBO Max i Discovery+ (logo)

Wciąż nienazwana jeszcze platforma streamingowa, która powstaje w wyniku fuzji Discovery i WarnerMedia, ma zostać uruchomiona latem 2023 roku w Stanach Zjednoczonych, a w innych regionach zostanie udostępniona w 2024 roku. W maju 2021 roku WarnerMedia firmy AT&T połączyło się z Discovery w wyniku transakcji wartej 43 miliardy dolarów, z planami stworzenia jednej usługi przesyłania strumieniowego. Obecnie w Polsce można korzystać z serwisu HBO Max od marca tego roku oraz z wybranych treści Discovery+ od grudnia 2021 roku w serwisie Player.

Zobacz także: HBO Max i Discovery+ łącza się w jeden serwis

W miniony czwartek dyrektor generalny Discovery David Zaslav powiedział inwestorom, że nowa usługa połączy treści z HBO Max i Discovery+. Wcześniej informowano, że serwis może również zawierać treści z CNN.

Jak zauważa serwis NBC News, oddzielnie te dwie usługi mają 92 miliony abonentów. Warner Bros. Discovery ma w planach dotrzeć do 130 milionów subskrybentów na całym świecie do 2025 roku.

Firma rozważa obecnie bezpłatną, wspieraną reklamami wersję platformy do przesyłania strumieniowego. W tej chwili plan z reklamami w HBO Max kosztuje 10 USD miesięcznie w USA.

Warner Bros. Discovery ogłosiło w 2021 roku, że po dwóch latach będzie dążyć do zaoszczędzenia ponad 3 miliardów dolarów dzięki strategiom oszczędnościowym. Firma zamierza zainwestować te pieniądze na tworzenie nowych treści dla swojego serwisu streamingowego.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple Insider