HBO Max i Discovery+ łącza się w jeden serwis

W piątek interesariusze zatwierdzili za 43 mld dolarów fuzję wydzielonego oddziału AT&T WarnerMedia z innym gigantem multimedialnym – Discovery.

HBO Max i Discovery+

Spośród wielu konsekwencji tej umowy dowiadujemy się o jednej, która będzie miała duży wpływ na subskrybentów Discovery+ i HBO Max. Discovery powiedziało dla Variety, że planuje usprawnić dwie oferty przesyłania strumieniowego i połączyć je w jedną platformę. Gunnar Wiedenfels – dyrektor finansowy Discovery, który po zamknięciu transakcji w przyszłym miesiącu utrzyma swoje stanowisko w Warner Bros. Discovery, spodziewa się, że ta konkretna fuzja zostanie zrealizowana „miejmy nadzieję, że nie za lata, ale za kilka miesięcy”.

W okresie przygotowawczym, Wiedenfels twierdzi, że firma skoncentruje się głównie na harmonizacji technologicznej z celami, takimi jak jednokrotne logowanie dla obu usług i publikowanie treści krzyżowych.

Od strony biznesowej uważa, że ​​usługi są komplementarne pod względem treści – portfolio HBO dla mężczyzn (oparte na faktach i stylu życia) i portfolio Discovery dla kobiet.

Chociaż połączona usługa nie została jeszcze wyceniona, wiemy, że będzie dostępna w opcji z reklamami i bez reklam. Obecnie indywidualne plany Discovery+ kosztują 5 USD miesięcznie z reklamami i 7 USD bez reklam. HBO Max kosztuje 10 i 15 USD miesięcznie.

W Polsce HBO Max wystartowało zaledwie tydzień temu – 8 marca 2022 roku i dostępne jest w wersji bez reklam. Discovery+ z kolei oferowane jest w ofercie Playera.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Variety