Google najcenniejszą marką w rankingu Global 500 2017

Google jest obecnie najbardziej wartościową marką na świecie według rankingu Global 500 2017 od Brand Finance.

TOP 10 - najbardziej wartościowe marki na świecie wg Global 500 2017

Wartość marki Apple spadła aż o 27% według najnowszego rankingu Brand Finance z 2017 r. najbardziej wartościowych marek na świecie – „Global 500”. Autorzy raportu sugerują, że wyznawcy marki Apple zaczynają tracić wiarę w Apple’a. Wielu zastanawia się, czy firmie uda się utrzymać swoją przewagę technologiczną nad konkurencją i czy jest w stanie zaspokoić konsumentów wprowadzając kolejne rewolucyjne rozwiązania?

Na pierwsze miejsce wskoczyła w tym roku firma Google, której wartość wzrosła o 24% do 109,47 mld dolarów.  Taka zamiana miejsc ma związek z tym, że Google pozostaje w dużej mierze niekwestionowanym liderem w swojej branży wyszukiwania internetowego i generuje ogromne przychody z reklam.

Przeczytaj także: Apple najbardziej wartościową marką na świecie 2016 r.

Na poniższej tabeli możesz sprawdzić jak zmieniała się wartość 15 najcenniejszych marek na świecie w porównaniu z ubiegłym rokiem:

Tabela: TOP 15 - najbardziej wartościowe marki na świecie wg Global 500 2017
Tabela: TOP 15 – najbardziej wartościowe marki na świecie wg Global 500 2017

Oto TOP 15 najbardziej wartościowych marek na świecie w rankingu Brand Finance Global 500 w 2017 roku:

  1. Google
  2. Apple
  3. Amazon.com
  4. AT&T
  5. Microsoft
  6. Samsung Group
  7. Verizon
  8. Walmart
  9. Facebook
  10. ICBC
  11. China Mobile
  12. Toyota
  13. Wells Fargo
  14. China Construction Bank
  15. NTT Group

źródło: Brand Finance Global 500 2017