Niezła kampania Apple’a „Switch” dla niezdecydowanych

W swojej nowej kampanii „Switch” firma Apple przypomina użytkownikom Androida jak mogą łatwo przesiąść się na iPhone’a i dlaczego powinni?

Apple - Switch (your phone - iPhone)

Firma Apple udostępniła dzisiaj kilka krótkich spotów reklamowych, które koncentrują się na jednym przekazie: dlaczego powinni porzucić swój obecny telefon, aby zacząć używać iPhone’a?

Każda z pięciu krótkich reklamówek trwa zaledwie 15 sekund i utrzymana jest w tej samej konwencji. Ekran podzielony jest na dwie części z różnym tłem – szarym po lewej i kolorowym po prawej. „Zwykły” telefon symbolizuje szara strona (your phone), a iPhone’a kolorowa. Dlaczego ludzie przechodzą na tę bardziej barwną stronę? Decydują o tym: muzyka, prywatność, szybkość działania, mobilność i zdjęcia.

Apple chce jasno podkreślić, że przejście na iPhone’a jest łatwe i oferuje wiele korzyści – kampania kontynuowana jest na specjalnie przygotowanej stronie internetowej pod adresem: apple.com/switch


Zobaczcie zresztą sami:

Muzyka

Prywatność

Szybkość

Skok

Zdjęcia

Czy przesiedliście się z telefonu z Androidem na iPhone’a z systemem iOS? Jeśli tak, to dlaczego?

źródło: Apple

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na .
Obserwuj