Przyszłością TV są aplikacje – reklama Apple TV

Apple opublikowało nową reklamę pt. „The Future of TV is Apps”, która skupia się na aplikacjach stworzonych na Apple TV 4. generacji.

Reklama Apple TV - the future of television

Reklama, jak można się domyśleć koncentruje się woków aplikacji i gier, które dostępna są w App Storze na Apple TV działającym pod systemem tvOS.

W reklamie urządzenie – nowe Apple TV 4. generacji zmienia się w pudełko ozdobione motywami kojarzącymi się z tematyką danej aplikacji. W spocie wspomniano o takich aplikacjach jak: Netflix, Apple Music, WatchESPN, Asphalt 8: Airborne, Disney Infinity, Gilt, GrubHub, Showtime, Crossy Road, HBO Now i Fox Now. ,Reklama kończy się podobnie jak wszystkie pozostałe reklamy Apple TV, czyli jasnokolorowe paski telewizyjne, z hasłem The future of television oraz logiem urządzenia.

Oprócz reklamy wideo, Apple uruchomiło w wielu miastach kampanię billboardową oraz kampanię internetową w social mediach. Należy zauważyć, że wsparcie dla aplikacji firm trzecich pod systemem tvOS jest jedną z kluczowych funkcji najnowszego Apple TV, które miało swoją premierę w październiku zeszłego roku.

Ta konkretna reklama zatytułowana jest The Future of TV is Apps (z ang. Przyszłością telewizji są aplikacje) i jest to druga reklama z tej serii.

Zobacz także: Telewizja przyszłości w reklamie nowego Apple TV

Co sądzisz o tej reklamie Apple TV? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzu poniżej!

źródło: Apple, iPhoneHacks