Apple opublikowało nową reklamę pt. „The future of television” promującą najnowszą generację urzadzenia Apple TV.
Firma Apple kontynuuje promocję nowego Apple TV 4. generacji. Dzisiaj na oficjalnym kanale YouTube firmy pojawiła się reklama pt. „The future of television” (z ang. Przyszłość telewizji). W spocie, podobnie jak na innych nośnikach reklamowych Apple TV wykorzystano różnokolorowe paski kojarzące się z obrazem kontrolnym telewizji. Każdy pasek odkrywa różne programy telewizyjne i filme, do których można uzyskać dostęp na urządzeniu.
Wśród szybkich migawek można zauważyć, takie programy i filmy jak: The Muppets, The Simpsons, The Late Show Stephen Colbert, House of Cards, Orange Is the New Black, Game of Thrones. The Martian, Grand Budapest Hotel, Ant Man, Inside Out i The Wizard of Oz.
Najważniejszymi funkcjami nowego Apple TV są narzędzie wyszukiwania (w niektórych krajach za pomocą Siri), dostęp do Apple Music oraz możliwość instalowania aplikacji i gier z App Store’a. Niektóre gry są naprawdę ciekawe i mogą konkurować z konsolami w tym: Disney Infinity 3.0 czy Guitar Hero. Mnie wciągnęły proste wyścigi samochodowe Asphalt 8: Airborne z ciekawą ścieżką dźwiękową :)
Reklama kończy się hasłem The future of television i logiem Apple TV. Zobacz:
Od chwili premiery w październiku, Apple TV było promowane w krótkich spotach telewizyjnych wyświetlanych w telewizji, na kolorowych bilbordach, w internecie i różnych kampaniach w mediach społecznościowych.
Apple skupia się głównie na podkreśleniu dostępności wielu treści na jednym urządzeniu multimedialnym, w tym promocji sklepu App Store pod tvOS i możliwości dystrybucji własnych treści i aplikacji przez firmy trzecie.
źródło: Apple