Jak to bywało przed Erą BLIKA? Zabawne spoty to wyjaśniają!

Nowa kampania reklamowa Era BLIKA pokazuje w humorystycznych spotach jakie mamy dziś proste możliwości płatności i rozliczania za pomocą BLIKA.

Kampania „Era BLIKA” (Sebastian Stankiewicz)

Miliony użytkowników codziennie płacą BLIKIEM, realizując transakcje szybko, wygodnie i bezpiecznie. Od uruchomienia systemu w 2015 roku, rynek bezgotówkowy i zwyczaje płatnicze Polaków uległy znacznej zmianie, co wywołało podział na czasy przed i w Erze BLIKA. Dlatego w najnowszej kampanii, marka pokazuje różnice między tymi okresami. W humorystycznych spotach reklamowych ukazana została transformacja w realizowaniu płatności – od skomplikowanych, często niewygodnych metod do prostego i intuicyjnego rozwiązania, jakim jest BLIK. To kolejna kampania marki, która została dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczona na polski język migowy.

Żyjemy w Erze BLIKA

Najnowsza kampania przedstawia, jak to z płatnościami bywało zanim pojawił się BLIK i nastała jego era, w której miliony użytkowników mogą rozliczać się nowocześnie i bezpiecznie. Spoty kreatywnie nawiązują do prehistorii podkreślając różnice między płatnościami kiedyś a dziś. Realizowanie transakcji jest obecnie bardziej intuicyjne i dostępne w każdej sytuacji.

➔ CZYTAJ TEż: Przygody Tomka kasjera – nowa kampania BLIKA zbliżeniowego

W głównych rolach występują aktorzy – Sebastian Stankiewicz i Justyna Ducka, którzy pokazują widzom czasy przed Erą BLIKA. W ramach nowego formatu kreatywnego podkreślone zostały zalety metody i przedstawiono korzyści życia w Erze BLIKA, w której kupujący mogą intuicyjnie i prosto się rozliczać. Ta wygodna forma realizacji transakcji na zawsze zmieniła ich zwyczaje płatnicze i połączyła ich w Generację BLIKA. 

Kim jest Generacja BLIKA?

BLIK dzięki swoim funkcjom skupił wokół siebie społeczność ludzi, którzy aktywnie z niego korzystają i kierują się podobnymi wartościami. Wszyscy razem, bez względu na m.in. zainteresowania czy zawód, tworzą i kształtują Generację BLIKA, z której na koniec 2023 roku korzystało już prawie 16 mln aktywnych użytkowników. 

Spoty reklamowe w zabawny sposób przedstawiają komplikacje i złożoność procesu transakcji przed Erą BLIKA oraz obecnie, kiedy płacenie jest komfortowe, błyskawiczne i nowoczesne. Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan odpowiedzialną za koncepcję i kreację. Za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry.

Dodatkowo, BLIK kontynuuje działania inkluzywne – najnowsze spoty marki zostały dostosowane do osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczone na język migowy dzięki agencji Unmute.

Jak to z płatnościami przed Erą BLIKA bywało?

Jak to z rozliczaniem się przed Erą BLIKA bywało?

Jak to z płatnościami na odległość przed Erą BLIKA bywało?

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Polski Standard Płatności. (BLIK)