Przygody Tomka kasjera – nowa kampania BLIKA zbliżeniowego

BLIK startuje z nową kampanią, w której zachęca użytkowników do korzystania z wygodnych, szybkich i przede wszystkim bezpiecznych płatności zbliżeniowych.

Przygody Tomka kasjera – nowa kampania BLIKA zbliżeniowego

W najnowszej kampanii marketingowej BLIKA, Tomasz Kot występuje w roli sprzedawcy w supermarkecie oraz w sklepie nocnym. Spoty ukazują sceny, które są nam dobrze znane – jak szybkie zakupy w ostatniej chwili lub moment, kiedy przy płaceniu uświadamiamy sobie, że zapomnieliśmy portfela. BLIK przedstawia w lekki i humorystyczny sposób sytuacje, których możemy łatwo uniknąć gdy korzystamy z płatności zbliżeniowych BLIK w aplikacji bankowej.

Kampania BLIKA podkreśla zalety płatności zbliżeniowych, które sprawiają, że zakupy stają się szybsze i bezproblemowe. Dzięki temu, zarówno klienci, jak i pracownicy sklepów, mogą uniknąć niepotrzebnych komplikacji związanych z płatnością. 

Od początku udostępnienia płatności zbliżeniowych BLIKA usługę aktywowało już ponad 2 mln użytkowników. W drugim kwartale 2023 roku wykonali oni 32,5 mln transakcji o wartości 1,3 mld zł. Obecnie płatności zbliżeniowe stanowią już jedną trzecią wszystkich operacji wykonywanych w kanale POS. Do tej pory zapłacono nim w 131 krajach na całym świecie.

Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan odpowiedzialną za koncepcję i kreację. Za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry. Dodatkowo, BLIK kontynuuje działania inkluzywne – najnowsze spoty zostały dostosowane do osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczone na język migowy dzięki agencji Unmute.

Obejrzyj spoty kampanii „Przygody Tomka kasjera”:

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: BLIK