Najsłynniejszy sportowiec z Miami jest twarzą wydarzenia MLS Season Pass transmitowanego strumieniowo w serwisie Apple TV+.
Firma Apple udostępniła na Instagramie nowy spot reklamowy, w którym Lionel Messi i inni piłkarze promują Major League Soccer Season Pass w Apple TV+. W niedzielę opublikowano reelsa na Instagramie zatytułowanego „You’ve Never Seen MLS Like This”, a wszystko to w celu promowania transmisję online MLS Season Pass w Apple TV+, która została uruchomiona 29 stycznia na mecze sezonu 2024 roku.
Zobacz też: Specjalne treści od Apple na debiut Lionela Messiego w Interze Miami
Sam spot składa się z szybkiego montażu ujęć, zaczynającego się od dwóch fanów piłki nożnej otwierających w samochodzie aplikację Apple TV na iPadzie. Następnie pojawia się sekwencja przypominająca gorączkowy sen, w której występują kozy, gigantyczne rękawice bramkarskie i niezwykłe ujęcia kamery, a także pojawiają się Messi, Cucho Hernandez, Roman Burki, Hany Mukthar i Benjamin Cremaschi.
Spot kończy się ujęciem z dwoma fanami w samochodzie zaparkowanym na środku boiska piłkarskiego i hasłem „Nigdy nie widziałeś takiej ligi MLS”.
Sezon MLS 2024 rozpoczyna się w środę 21 lutego 2024 roku, a obecni mistrzowie Pucharu Ligi Inter Miami CF będą gościć Real Salt Lake.
Season Pass obejmuje także szczegółowe relacje i analizy, a także ekskluzywną zawartość. W 2024 roku obejmuje to również pierwszy w swoim rodzaju pokaz dla hiszpańskojęzycznych fanów.
Dostępna jest także funkcja Multiview dla Apple TV 4K i iPada, umożliwiająca oglądanie maksymalnie czterech meczów jednocześnie, a także spersonalizowany widok klubu w aplikacji.
Karnet sezonowy MLS Season Pass kosztuje 99 dolarów za cały sezon lub 14,99 dolarów miesięcznie, a abonenci Apple TV+ mogą zapłacić trochę mniej – 79 dolarów za sezon.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Apple TV+