Oferta marki itson, która skupia się na lokalnej produkcji i energii odnawialnej, to propozycja dla osób dbających o środowisko.
Firma Advanced Power Solutions (APS) (dawniej Panasonic Energy Europe) wprowadza na rynek baterie itson, skierowane do młodszej grupy klientów i wpisujące się w przemiany zachodzące w branży mobilnych rozwiązań energetycznych. Baterie są nieodłącznym elementem codziennego życia, problemem może być znalezienie takich, które byłyby mniej szkodliwe dla środowiska.
Sprawdź też: Stacje ładujące firmy DURACELL z MagSafe wyglądają jak gigantyczne baterie D
Na tę potrzebę odpowiadają baterie itson: „Od codziennych zastosowań domowych po urządzenia mobilne, takie jak latarki, słuchawki i aparaty fotograficzne – baterie mogą teraz pomagać nam prowadzić bardziej zrównoważony styl życia”, mówi Izabela Błaszczyk-Janicka, dyrektor ds. marketingu w APS.
Marka itson działa na rzecz zrównoważonego rozwoju, stąd baterie alkaliczne i baterie do aparatów słuchowych marki są wytwarzane na terenie Unii Europejskiej. Zaangażowanie marki w lokalną produkcję znacznie skraca łańcuch dostaw, przyczyniając się do zmniejszenia śladu węglowego.
„To dla naszej branży ważny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju. Utrzymując produkcję i dystrybucję w UE, skracamy nasz łańcuch dostaw, co skutkuje nawet trzykrotnie mniejszą emisją CO2 niż w przypadku transkontynentalnych łańcuchów dostaw*”, mówi Sebastian Schulte, manager ds. zrównoważonego rozwoju w APS.
Marka kładzie również nacisk na wykorzystanie energii odnawialnej w produkcji baterii. Baterie alkaliczne itson są produkowane w 100% przy użyciu odnawialnej energii słonecznej i wiatrowej. Dodatkowo, akumulatory itson są wstępnie ładowane przy pomocy energii słonecznej.
Ułatwienie wyboru
Marka kieruje się zasadą prostoty. itson oferuje przemyślany i odchudzony asortyment baterii alkalicznych, akumulatorków i baterii specjalistycznych, oferując dwie opcje do wyboru: baterie do urządzeń o niskim i średnim poborze mocy oraz baterie do urządzeń o wysokim poborze energii. Kładzie przy tym nacisk na funkcjonalność, a nie na niepotrzebną złożoność. Na opakowaniach obu rodzajów produktów w prosty sposób opisane są praktyczne wskazówki użycia, aby ułatwić konsumentom podjęcie decyzji.
Żywa kolorystyka i zrównoważony styl życia
itson wyróżnia się na tle innych marek oferujących mobilne rozwiązania energetyczne nie tylko działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju, lecz także żywymi kolorami szaty graficznej i dynamicznymi kreacjami.
„Nasi główni odbiorcy, przede wszystkim młodzi mieszkańcy miast, zainspirowali markę do zastosowania odważnego stylu komunikacji, odpowiadającego ich pozytywnemu i otwartemu nastawieniu do świata i innych ludzi”, wyjaśnia Błaszczyk-Janicka.
Ten ton marki odzwierciedla przekonanie itson, że zrównoważony rozwój i pozytywne emocje mogą iść ze sobą w parze. W ten sposób stara się ona inspirować nie tylko konsumentów, ale też wszystkie podmioty w branży.
Marka itson ma jasną wizję dotyczącą zachęcania do pozytywnych zmian oraz wykazuje determinację, by odmienić oblicze branży mobilnych rozwiązań energetycznych.
O APS NV
Advanced Power Solutions (APS, dawniej Panasonic Energy Europe) należy do wiodących dostawców najwyższej jakości baterii konsumenckich, z zakładem produkcyjnym zlokalizowanym w Gnieźnie, centrum usług wspólnych w Warszawie i siedzibą główną w Brukseli (Belgia). Naszą misją jest dostarczanie łatwych w użyciu, bezpiecznych i zrównoważonych mobilnych rozwiązań energetycznych. Nasze kluczowe produkty obejmują baterie alkaliczne, baterie cynkowo-węglowe, a także baterie Ni-MH i baterie specjalistyczne. Zajmujemy się dystrybucją baterii konsumenckich różnych marek: Panasonic, Panasonic eneloop, Blaupunkt i itson. Dzięki ogólnoeuropejskiej sieci sprzedajemy nasze produkty w ponad 50 krajach w Europie i innych regionach. Aby dowiedzieć się więcej, zajrzyj na stronę: ap.solutions.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Advanced Power Solutions