iMessage w Beeperze Mini nie działa u „ponad 60%” użytkowników

W ciągu zaledwie 2 tygodni od debiutu Beeper Mini i Beeper Cloud doświadczyły kilku poważnych przerw w obsłudze iMessage na Androidzie i innych platformach, i to jeszcze nie koniec.

Blokada iMessage w Beeper Mini
Blokada iMessage w Beeper Mini

Beeper obsługuje iMessage na systemach Android, Windows i innych platformach od kilku lat w oparciu o farmę serwerów Mac, ale na początku tego miesiąca firma wprowadziła nowe możliwości, wydając nową metodą inżynierii wstecznej łączenia się z iMessage, która umożliwiła użytkownikom wysyłanie i odbieranie wiadomości przy bezpośrednim połączeniu z usługami Apple’a.

Jednak Apple obiecał zablokować tę metodę, w wyniku czego usługa stała się więcej niż trochę niestabilna dla użytkowników.

Pierwsza awaria Beepera Mini i Beepera Cloud – dwóch produktów wykorzystujących tę metodę inżynierii wstecznej – miała miejsce 8 grudnia 2023 roku. Niedługo potem usługa została przywrócona, ale Apple w dalszym ciągu blokował tę metodę. z kolei 13 grudnia Beeper potwierdził, że Apple blokuje około 5% użytkowników Beeper Mini i Cloud, ale w kolejnych dniach firma była w stanie wdrożyć kolejną poprawkę.

Teraz Beeper Mini i Beeper Cloud zostały ponownie dotknięte awarią, tym razem dotykając „ponad 60%” użytkowników, którzy mają aktywne iMessage na swoich kontach.

Awaria, która prawdopodobnie trwała od wczesnych godzin porannych 17 grudnia (szeroko wspomniane na subreddicie Beepera), została potwierdzona przez Erica Migicovsky’ego z Beepera w wiadomości dla użytkowników Beeper Cloud.

Wiadomość brzmi:

Ponad 60% użytkowników Beepera Mini i Cloud nie może obecnie wysyłać ani odbierać wiadomości iMessage. Walczymy, aby to naprawić. W międzyczasie możesz zobaczyć powiadomienia lub e-maile o dodaniu do Twojego konta „nowego Maca”. Nie używamy już serwerów Mac, ale nasz most z usługami Apple’a udaje, jakby był komputerem Mac.

Jak twierdzi Beeper, po opracowaniu rozwiązania użytkownicy mogą zostać powiadomieni o dodaniu „nowego Maca” do ich kont, ponieważ Apple widzi połączenie jako komputer Mac.

Nie jest jasne, kiedy sytuacja zostanie rozwiązana i czy w ogóle…

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: 9To5Mac