Apple testuje zniżki na pakiet subskrypcji w App Storze

Firma Apple ogłosiła pilotażowy program App Store o nazwie „ceny warunkowe”, który umożliwia twórcom aplikacji oferowanie rabatów klientom posiadającym wiele subskrypcji.

Ikony Xcode i App Store

Programiści mogą oferować klientom ceny warunkowe (contingent pricing), którzy mają już subskrypcje „od jednego programisty lub dwóch różnych programistów”. Na przykład programista może przyciągnąć klientów do swojej subskrypcji, oferując obniżone ceny, jeśli mają oni aktywną subskrypcję u innego programisty.

Zobacz też: Nowa aplikacja mobilna „Apple Developer” dla programistów

Warunkowe ceny (contingent pricing) subskrypcji w sklepie App Store — nowa funkcja pomagająca przyciągnąć i utrzymać subskrybentów — pozwala oferować klientom obniżoną cenę subskrypcji, o ile aktywnie subskrybują inną subskrypcję.

Jak zauważył serwis 9to5Mac, rabaty można wykorzystać w reklamach i marketingu App Store’z poza sklepem, a także w samej aplikacji.

Apple twierdzi, że rozpoczyna pilotaż z wybraną grupą uczestników, a następnie w nadchodzących miesiącach udostępni go większej liczbie programistów. Deweloperzy zainteresowani cenami warunkowymi mogą zarejestrować się do programu, aby otrzymać powiadomienie, gdy w styczniu będzie dostępnych więcej szczegółów.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple Developer