Po dodaniu Gemini Pro Google reklamuje Barda znacznie częściej. Do najnowszej kampanii zaangażowano Harry’ego Kane’a w reklamach wyświetlanych w metrze.

Google nawiązało współpracę z napastnikiem Bayernu Monachium i kapitanem Anglii Harrym Kane’em, aby pokazać, jak Bard może pomóc w codziennych sytuacjach, korzystając z Pixela 8 Pro. Pierwszy film opublikowany na koncie Google’a na Instagramie pokazuje, jak Bard sugeruje nowe świętowanie goli. Inne nadchodzące klipy pokażą, jak:
- …Kane poprosił Barda, aby pomógł jego dzieciom przystosować się do życia w Monachium, wymyślając bajkę na dobranoc, która wyjaśniałaby, dlaczego powinny być podekscytowane przeprowadzką do Niemiec.
- użył także narzędzia Google AI do zaplanowania poszukiwania skarbów w najsłynniejszych zabytkach Monachium i poprosił Barda o przetłumaczenie jego najczęściej używanych angielskich zwrotów w wywiadach po meczu na niemiecki.
W ostatnich latach Google mocno wykorzystał partnerstwa sportowe. Jeśli chodzi o Pixela, istnieje wieloletnia umowa ze Związkiem Piłki Nożnej na bycie „oficjalnym partnerem w zakresie mobile’a i słuchawek dousznych” męskich i żeńskich drużyn seniorskich w Anglii.
Google Pixel jest także „partnerem ds. praw nazewniczych” Frauen-Bundesligi, czyli kobiecej piłki nożnej w Niemczech.
Tymczasem w Japonii Google zajął się reklamą w metrze:
Premiera Barda z Gemini Pro obejmowała (długie) demo z udziałem YouTubera Marka Robera.
Jasne jest, że Google postrzega teraz Barda, który w rzeczywistości nadal ma etykietę „eksperyment”, jako produkt gotowy do promocji. Kampanie prawdopodobnie nabiorą tempa w przyszłym roku, a Super Bowl jest oczywistym celem.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: 9o5Google