Harry Kane promuje Barda firmy Google

Po dodaniu Gemini Pro Google reklamuje Barda znacznie częściej. Do najnowszej kampanii zaangażowano Harry’ego Kane’a w reklamach wyświetlanych w metrze.

Harry Kane promuje Google Bard
Harry Kane promuje Google Bard

Google nawiązało współpracę z napastnikiem Bayernu Monachium i kapitanem Anglii Harrym Kane’em, aby pokazać, jak Bard może pomóc w codziennych sytuacjach, korzystając z Pixela 8 Pro. Pierwszy film opublikowany na koncie Google’a na Instagramie pokazuje, jak Bard sugeruje nowe świętowanie goli. Inne nadchodzące klipy pokażą, jak:

  • …Kane poprosił Barda, aby pomógł jego dzieciom przystosować się do życia w Monachium, wymyślając bajkę na dobranoc, która wyjaśniałaby, dlaczego powinny być podekscytowane przeprowadzką do Niemiec.
  • użył także narzędzia Google AI do zaplanowania poszukiwania skarbów w najsłynniejszych zabytkach Monachium i poprosił Barda o przetłumaczenie jego najczęściej używanych angielskich zwrotów w wywiadach po meczu na niemiecki.

W ostatnich latach Google mocno wykorzystał partnerstwa sportowe. Jeśli chodzi o Pixela, istnieje wieloletnia umowa ze Związkiem Piłki Nożnej na bycie „oficjalnym partnerem w zakresie mobile’a i słuchawek dousznych” męskich i żeńskich drużyn seniorskich w Anglii.

Google Pixel jest także „partnerem ds. praw nazewniczych” Frauen-Bundesligi, czyli kobiecej piłki nożnej w Niemczech.

Tymczasem w Japonii Google zajął się reklamą w metrze:

Premiera Barda z Gemini Pro obejmowała (długie) demo z udziałem YouTubera Marka Robera.

Jasne jest, że Google postrzega teraz Barda, który w rzeczywistości nadal ma etykietę „eksperyment”, jako produkt gotowy do promocji. Kampanie prawdopodobnie nabiorą tempa w przyszłym roku, a Super Bowl jest oczywistym celem.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: 9o5Google