T-Mobile startuje ze świąteczną kampanią „Santa”

W ramach kampanii świątecznej operator opublikował teledysk do świątecznej piosenki „Santa” zaśpiewanej przez popularnych tiktokerów.

teledysk świąteczny „Santa” T-Mobile Polska (2023)

Ruszyła kolejna odsłona świątecznej kampanii T-Mobile. W tym roku marka przypomina o tym, że rozmowa to najlepszy prezent na święta. Dlatego zamiast pytać o przyszłość, dawać złote rady i mówić, jak należy żyć, zapytajmy bliskich o to jak się czują i czy są szczęśliwi. Dzięki temu świąteczny czas będzie dobry dla wszystkich.

Z tej okazji, w ramach digitalowej kampanii świątecznej T-Mobile, agencja VMLY&R przygotowała wyjątkowy utwór świąteczny i teledysk, poświęcony rodzinnym relacjom przy świątecznym stole.

Piosenka bazuje na nieśmiertelnym Jingle Bells, ale w zupełnie nowej wersji: brzmienia nawiązują do trapu, soulu i popu, a tekst do niewygodnych pytań jakie padają w święta. Piosenkę zaśpiewali Bulsjarz, Roksasas i Klaudia Sobótka, doskonale znani – zwłaszcza młodym odbiorcom – z TikToka i Instagrama.

Utwór został przygotowany przez Wojtka Urbańskiego i studio Dyspensa. Teledysk do piosenki wyreżyserowała Nastka Gonera z Igorem Połaniewiczem za kamerą. Działania digital prowadzi VMLY&R. Teledysk można zobaczyć na YouTubie (poniżej), a piosenkę (już niedługo) posłuchać na Spotify.

W okresie przedświątecznym T-Mobile prowadzi szeroko zakrojone działania, w tym: kampanię wizerunkową, promocję oferty świątecznej czy współpracę ze Szlachetną Paczką.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: T-Mobile Polska | VMLY&R