Przynosząc stary telefon do sklepu T-Mobile wesprzesz Szlachetną Paczkę

Stary, niepotrzebny, leżący na dnie szuflady telefon, który dzielnie nam służył, teraz może jeszcze komuś pomóc, gdy przyniesiesz go do T-Mobile.

Wspólna akcja T-Mobile Polska i Szlachetnej Paczki pod hasłem „Stare telefony działają cuda”
Wspólna akcja T-Mobile Polska i Szlachetnej Paczki pod hasłem „Stare telefony działają cuda”

Operator komórkowy T-Mobile łączy siły ze Szlachetną Paczką, aby wspomóc ten program społeczny kwotą nawet 1 miliona złotych. Zasada jest prosta: im więcej oddanych telefonów, tym większe wsparcie dla Szlachetnej Paczki. A cel jest ambitny – zebranie do recyklingu minimum 50 tysięcy telefonów. Czy to możliwe? Oczywiście! Według badań ponad 41% Polaków deklaruje, że ma w posiadaniu smartfon, z którego już nie korzysta, a co czwarty z nich (27%) ma co najmniej dwa takie telefony1.

Może Cię zainteresować także: 20 zł za doładowanie w T-Mobile na kartę lub Heyah na kartę

Jednocześnie, mimo iż mogłoby się wydawać, że wiedza na temat segregacji odpadów i elektrośmieci jest już w Polsce dobrze zakorzeniona, aż 61% Polaków nie ma świadomości co zrobić z niepotrzebnymi smartfonami2 . Elektronika wciąż trafia na wysypiska, a wraz z nią cenne metale szlachetne, które mogłyby posłużyć w innych celach. T-Mobile chce to zmienić i działa w sposób odpowiedzialny. Chce wyciągnąć stare, niepotrzebne urządzenia z szuflad, strychów i piwnic, by prawidłowo poddać je recyklingowi – dla dobra planety, klimatu, a tym razem – również osób potrzebujących!

Dlatego od 9 listopada 2023 roku operator zachęca wszystkich, nie tylko swoich klientów, do wspólnej akcji T-Mobile Polska i Szlachetnej Paczki pod hasłem Stare telefony działają cuda. Wystarczy przynieść stary, niepotrzebny nam już telefon do dowolnego salonu T-Mobile i wrzucić go do specjalnie oznaczonego pojemnika. W akcję zaangażowane są wszystkie magentowe salony w całym kraju.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji t-mobile.pl/szlachetnapaczka.

Kampania promowana będzie w TV, w kinach, w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. Spot stworzony na potrzeby kampanii dostępny jest na portalu YouTube:

Koncepcja kampanii została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile Polska. Materiały POS opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.

  1. Badanie „Nieużywane smartfony” wykonane w dniach 24 31.08.2022 metodą CATI (n=2001), na zlecenie T-Mobile ↩︎
  2. Ibid ↩︎

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: