Aplikacja Artifact ma nową wersją strony internetowej, ale niestety korzystanie z zalet usługi możliwe jest wciąż tylko przez aplikację.
Zespół odpowiedzialny za aplikację Artifact — agregatora newsów podzielonych tematycznie, które serwowane są w oparciu o mechanizmy sztucznej inteligencji — ogłosił, że aplikacja ma nową stronę internetową. Strona główna aplikacji dostępna jest pod adresem artifact.news, na której zaprezentowano możliwości aplikacji (oraz marki) i to jak rozwijała się na przestrzeni zaledwie tego roku.
Zobacz także: Artifact może teraz generować obrazy do wpisów
Projekt skupia się oczywiście wokół apki Artifact i jest to w zasadzie onepager, który zachęca do wypróbowania aplikacji i oczywiście pobrania na swój telefon. W odróżnieniu od takich usług jak na przykład feedly, z Artifact nie można jeszcze korzystać w przeglądarce po zalogowaniu się na swoje konto, ale może to się niebawem zmieni?
Na samej stronie, dzięki odważnemu, ciemnemu motywowi o wysokim kontraście i bogatym, wzajemnie połączonym animacjom otrzymujemy wizualny przegląd głównego źródła informacji w Artifact, postów od społeczności i narzędzi do czytania opartych na AI.
Celem zespołu było tym razem stworzenie wciągającego doświadczenia przy użyciu elementów wizualnych i animacji, w tym: renderów 3D, animacji Lottie, efektów interaktywnych i animacji interfejsu użytkownika.
Możesz zapoznać się z nową witryną pod adresem artifact.news, lub od razu pobrać aplikację ze sklepu App Store lub Google Play, aby przekonać się o jej możliwościach w praktyce.
Aplikacja Artifact: Personalized News jest dostępna w sklepach z aplikacjami na iOS-a i Androida. Jest dostępna w wersji anglojęzycznej i oferuje dostęp do serwisów w większości anglojęzycznych:
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Artifact (via Medium)
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.