Apple promuje iPhone’a 13 z hashflagiem #HollywoodInYourPocket

Firma Apple podkreśla wyjątkowe możliwości trybu filmowego w najnowszej serii iPhone’a 13, wykorzystując specjalny hashflag #HollywoodInYourPocket 🎬 na Twitterze.

Hashflag #HollywoodInYourPocket

W piątek 17 września Apple przygotowało specjalny hashflag na Twitterze, aby promować tryb filmowy nowej serii iPhone’a 13 – zestaw funkcji możliwy dzięki ulepszeniom sprzętu i oprogramowania najnowszego smartfona. Dość przydługi hashtag z ikonką (czyli hashflag) #HollywoodInYourPocket zadebiutował w promocyjnym tweecie na oficjalnym koncie Apple’a.

Hashflag posiada specjalną ikonę przedstawiającą klaps filmowy 🎬 ozdobiony białym logo Apple , nawiązującym do wydarzenia „California Streaming”, podczas którego firma przedstawiła szereg nowych funkcji aparatu iPhone’a 13.

Wraz z wszechstronnymi ulepszeniami kamer, Apple wprowadziło nowy „tryb kinowy” zarówno do telefonów iPhone 13, jak i iPhone 13 Pro. Naśladując profesjonalne techniki filmowania, technologia wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego, aby automatycznie przenosić ostrość na ludzi, zwierzęta i obiekty, dodając efekt głębi do ujęć w stylu kinowym.

„Tryb filmowy” może przewidywać, kiedy w kadrze znajdzie się inny obiekt, ale użytkownicy mogą również ręcznie dostosować ostrość po nagraniu materiału filmowego.

Nowa funkcja, aktywowana przez chip A15 Bionic, jest pokazana na filmie osadzonym w tweecie firmy:

Według Jane Manchun Wong z Hashflag Browser, hashflag „HollywoodInYourPocket” powinien pozostać aktywny do 17 grudnia 2021 roku, dając użytkownikom iPhone’a 13 mnóstwo czasu na nagrywanie i udostępnianie własnych treści „Cinematic mode”. Serwis Hashflags.io jako pierwszy zauważył nową ikonę.

Odkąd w zeszłym roku po raz pierwszy użyto funkcji hashflagu, aby nagłośnić wprowadzenie odświeżonego iPada Air i Apple Watch Series 6, firma Apple aktywowała małe ikony Twittera, aby promować swoją konferencję Worldwide Developers Conference i promować debiut iMac M1, iPada Pro, Apple TV 4K i AirTaga. Ostatnio firma zakupiła hashflag na specjalne wydarzenie „California Streaming” wraz z hashtagiem #AppleEvent.

źródło: Apple