Czas odbioru paczki z Paczkomatu przedłużysz w InPost Mobile!

Wreszcie jest funkcja umożliwiająca przedłużenie czasu odbioru paczki z Paczkomatu – teraz można to zrobić za dodatkową opłatą w aplikacji InPost Mobile.

Przedłużanie czasu odbioru paczki z Paczkomatu o 24 h w aplikacji InPost Mobile

Jeżeli wypadło Ci coś i nie zdążysz odebrać paczki z Paczkomatu w określonym terminie, to możesz przedłużyć termin odbioru paczek o maksymalnie 24 godziny w aplikacji mobilnej InPost Mobile. Trzeba za to jednak zapłacić dodatkowo 7,99 zł – czyli tyle ile wynosi orientacyjny koszt dostawy do Paczkomatów. Jednocześnie InPost e dotychczasowa opcja przedłużenia czasu odbioru paczki wyłączył dotychczasową opcję przedłużenia czasu odbioru paczki za pośrednictwem SMS Premium.

Jak przedłużyć czas odbioru paczki?

W aplikacji na liście śledzenia oraz w szczegółach przesyłki pojawi się żółty przycisk Przedłuż (przycisk będzie widoczny na 12 godzin przed upływem terminu odbioru lub 24 godziny w przypadku punktów InPost z ograniczonymi godzinami otwarcia).

Przedłużenie jest proste jak nadanie paczki bez etykiety – wystarczy kliknąć we wspomniany żółty przycisk i opłacić wszystko za pomocą wybranej metody płatności (BLIK, szybkie przelewy DotPay i karta płatnicza). Informację o zaktualizowanym terminie odbioru paczki znajdziesz w aplikacji na ekranie śledzenia przesyłek lub w szczegółach przesyłki.

  1. W aplikacji w szczegółach przesyłki oraz na liście śledzenia pojawi się żółty przycisk Przedłuż (przycisk będzie widoczny na 12 h przed upływem terminu odbioru lub 24 h w przypadku punktów InPost z ograniczonymi godzinami otwarcia).
  2. Wystarczy, że klikniesz w przycisk Przedłuż, wybierzesz metodę płatności i opłacisz usługę.
  3. Gotowe! Paczka poczeka na Ciebie dodatkowe 24 h. Zaktualizowany termin odbioru paczki znajdziesz w aplikacji InPost Mobile na ekranie śledzenia przesyłek lub w szczegółach przesyłki.

Aplikację InPost Mobile pobierzesz ze sklepu App Store i Google Play:

źródło: InPost