Apple promuje płatności mobilne Apple Pay i Face ID w Wielkiej Brytanii za pomocą swoich najnowszych reklam.
Prywatność i bezpieczeństwo użytkowników to obecnie podstawowa funkcja Apple’a, jeden z głównych filarów ideałów firmy zorientowanych na klienta. Nic więc dziwnego, że firma od czasu do czasu promuje te cechy. Apple opublikowało dzisiaj na swoim oficjalnym kanale YouTube w Wielkiej Brytanii dwie nowe reklamy, które powiązane są z bezpieczeństwem. Są krótkie i niekoniecznie wypełnione mnóstwem informacji, ale przynajmniej mówią prawdę: Apple projektuje ważne usługi i funkcje, takie jak Apple Pay, Face ID i inne funkcje prywatności, aby nie mieć dostępu do tych informacji.
To jest motyw przewodni najnowszych spotów. Pierwsza, która trwa 10 sekund, dotyczy Apple Pay. Firma zauważa w opisie filmu, że opcja płatności mobilnych zapewnia „prywatność i bezpieczeństwo przy każdym zakupie”. I to wszystko, co mamy o tym wiedzieć. Oto reklama:
Następny dotyczy Face ID, jednego z biometrycznych środków bezpieczeństwa Apple’a. Firma twierdzi, że dane Face ID są „szyfrowane i chronione tylko na Twoim iPhonie”, a krótka reklama (która trwa zaledwie 14 sekund) wzmacnia ten przekaz. Dodaje również, że dane Face ID nie są „nawet udostępniane firmie Apple”. Oto reklama:
Tegoroczne targi Consumer Electronics Show (CES) rozpoczęły się dzisiaj, wirtualnie, i to właśnie dzisiaj Apple promuje pewne funkcje związane z prywatnością. To nie pierwszy raz, gdy Apple skupia się na tym elemencie o tej porze roku, podczas tego wydarzenia. Doskonale pamiętamy zeszłoroczne bannery o prywatności iPhone’a, które rozeszły się szerokim echem na całym świecie.
Oczywiście interesujący jest fakt, że Apple promuje te funkcje właśnie w Wielkiej Brytanii (na kanale Apple UK na YouTubie).
źródło: Apple UK