Program wymiany wadliwych ekranów w iPadzie Air 3. generacji

Apple uruchomiło bezpłatny program serwisowy dla właścicieli iPada Air (3. generacji) z wadliwymi wyświetlaczami.

Program wymiany wadliwych ekranów w iPadzie Air 3

Firma Apple ustaliła, że ​​w pewnych okolicznościach ekran ograniczonej liczby urządzeń iPad Air (3. generacji) może przestać działać.  Zanim obraz zniknie z ekranu, może pojawić się krótkie migotanie lub błysk.

Urządzenia, których dotyczy ten problem, zostały wyprodukowane w okresie od marca 2019 r. do października 2019 r. Autoryzowane serwisy firmy Apple  bezpłatnie serwisują urządzenia spełniające kryteria.

Uwaga: Żaden inny model iPada nie jest częścią tego programu.


Proces serwisowy

Znajdź autoryzowanego dostawcę usług Apple’a w celu naprawy iPada Air (3. generacji). Twój iPad Air zostanie sprawdzony przed jakąkolwiek usługą w celu sprawdzenia, czy kwalifikuje się do tego programu. Jeśli masz pytania lub potrzebujesz dalszej pomocy, skontaktuj się ze wsparciem technicznym firmy Apple.

Program wymiany ekranu w Apple Watchach Series 2 i 3 (8/2019)

Jeśli możesz, przed oddaniem urządzenia do serwisu zrób wcześniej kopię zapasową iPada na iCloudzie lub komputerze. Dowiedz się więcej o przygotowaniu iPada do serwisu.

Uwaga: Jeśli Twój iPad Air ma jakiekolwiek uszkodzenia, które utrudniają wykonanie naprawy, takie jak pęknięty ekran, problem ten należy rozwiązać przed rozpoczęciem usługi. W niektórych przypadkach niezwiązana z programem naprawa może wiązać się z dodatkowym kosztem.

Dodatkowe informacje

Apple może ograniczyć naprawę do oryginalnego kraju lub regionu zakupu. W przypadku urządzeń iPad Air zakupionych w krajach członkowskich EOG, usługa jest dostępna także w innych krajach członkowskich EOG.

Ten ogólnoświatowy program Apple nie rozszerza standardowej gwarancji iPada Air (3. generacji). Program nie ma wpływu na Twoje prawa konsumenckie.

Program obejmuje wadliwe urządzenia iPad Air (3. generacji) przez 2 lata od pierwszej sprzedaży detalicznej urządzenia.

Więcej informacji przeczytasz na oficjalnej stronie Apple Support – iPad Air (3rd generation) Service Program for Blank Screen Issue.

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj