Zaprojektuj okładkę i poznaj Dawida Podsiadłę i Taco Hemingwaya  

Weź udział w konkursie Spotify na projekt okładki wspólnego albumu Podsiadły i Hemingwaya – na 5 zwycięzców czekają wyjątkowe nagrody.

Dawid Podsiadło i Taco Hemingway

Dawid Podsiadło i Taco Hemingway

Już 28 września Dawid Podsiadło i Taco Hemingway zagrają po raz pierwszy na PGE Narodowym.  Aby podkreślić wyjątkowość tego wydarzenia, którego głównym partnerem jest Spotify Premium, artyści przygotowali konkurs, w którym można wygrać zaproszenia na próby, osobiste spotkanie z muzykami, bilety VIP na wyprzedany koncert, oraz 6-miesięczny voucher Spotify Premium!

Dawid Podsiadło i Taco Hemingway z pewnością należą do najpopularniejszych artystów w Polsce, a ich solowe piosenki notują rekordy odtworzeń w Spotify. Podobnie było w przypadku wspólnego utworu „W piątki leżę w wannie”, który ustanowił rekord popularności w ciągu zaledwie 24 godzin.

Już 28 września odbędzie się wspólny koncert artystów, którego głównym partnerem jest Spotify Premium. W związku z tym wydarzeniem muzycy zachęcają do wzięcia udziału w konkursie, w którym zadaniem uczestników jest wymyślenie tytułu wspólnego albumu artystów oraz zaprojektowanie okładki. Jak podkreślają artyści, konkurs jest tylko zabawą, nie pracują nad wspólnym albumem, ani nie mają tego w planach.  Pomysły należy publikować na Instagramie, podając hashtag #SpotifyPremiumPL.


Pięciu zwycięzców wraz z osobami towarzyszącymi dostanie zaproszenia na próbę muzyków, bilety VIP na koncert oraz gadżety artystów. Co więcej, będą mieli okazję poznać Dawida i Taco osobiście! Spotify ufundował także 6-miesięczne kody Premium umożliwiające korzystanie z wszystkich funkcji najpopularniejszej w Polsce muzycznej platformy streamingowej.

Czas nadsyłania zgłoszeń mija 22 września 2019 r. o godzinie 23:59, natomiast zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23 września.

Spotify pozwala teraz na udostępnianie muzyki na Snapchacie

źródło: informacja prasowa

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj