Apple rzuca bagietą i innymi rzeczami w iPhone’a 11 Pro

Zobacz najnowszy spot reklamowych, w którym iPhonie 11 Pro jest bombardowany rozmaitymi rzeczami, od spożywczych po zabawki – no i oczywiście tortem!

Kadr z reklamy Triple-camera system iPhone'a 11 Pro

Czy nowy telefon Apple’a może naprawdę wytrzymać tak wiele uderzeń przez rozmaite przedmioty? Z nowej reklamy promującej iPhone’a 11 Pro wynika, że tak… Apple wreszcie odzyskało dystans i w najnowszych wideo zaczyna pokazywać funkcje swoje sprzętu z przymrużeniem oka i umiarkowaną dawką dobrego humoru.

Firma Apple wydała dwa nowe spoty iPhone’a 11 Pro, z których oba pokazują, że telefon może być wystawiany na bliski kontakt z rozmaitymi przedmiotami niż jakikolwiek inny telefon.

Pierwsza reklama (pt. It’s tough out there), która możesz obejrzeć poniżej skupia się wyłącznie na tym, jak bardzo jest wytrzymały iPhone 11 Pro, który jest rzekomo odporny na bliski kontakt z codziennymi przedmiotami – nawet rzucanymi w szybkim tunelu aerodynamicznym. Najpierw w iPhone’a uderzają zabawki (małe zielone żołnierzyki) czy artykuły spożywcze (w tym małe brukselki czy cała główka zielonej sałaty), z których żadna nie wydaje się wystarczająco ciężka i ostra, aby uszkodzić telefon.

Wśród lecących wprost na iPhone’a przedmiotów jest mnóstwo różnych dziwnych rzeczy – spróbujcie wychwycić! Są wałki do włosów, karty kredytowe i do gry, ubrania, szminki, pędzelki, owoce i warzywa, żółte kaczuszki i wiele wiele innych!

Przeczytaj także: iOS 13 oraz iPadOS 13 dostępne dla wszystkich od 19 i 30 września

Z każdą minutą spotu, w telefon uderzają coraz bardziej groźne przedmioty – iPhone’owi niegroźne są kostki lodu czy szczotka do włosów, która odbija się od tylnej obudowy smartfona – wszystko oczywiście bez pozostawiania zadrapań. Na dodatek, z góry spada na telefon ogromny tort weselny, a następnie wszystko zmywane jest strumieniem wody pod ciśnieniem.

Apple daje do zrozumienia, że należy bardziej martwić się o tort weselny niż stan najnowszego iPhone’a…

Druga reklama (pt. Triple-camera system) koncentruje się na możliwościach potężnego, ale niezbyt pięknego aparatu z trzema obiektywami, z którego możliwości korzysta elegancki, długowłosy pies, który pozuje w tym samym tunelu powietrznym.

W tej reklamie Apple pokazuje wszystkie najważniejsze zalety aparatu i informuje o różnicach między poszczególnymi obiektywami iPhone’a 11 Pro (teleobiektyw, standardowy, ultraszerokokątny). Ale najbardziej zauważalną rzeczą jest tryb nocny, a efekty pokazane w reklamie wyglądają znacznie bardziej imponująco niż na demo, które Apple pokazało na scenie podczas konferencji z początku tego tygodnia.

IPhone 11 Pro jest już dostępny w przedsprzedaży i będzie dostępny w sklepach od 20 września 2019 roku.

źródło: Apple via The Verge