Nowa aplikacja mobilna „Mój T‑Mobile” dla klientów operatora komórkowego T-Mobile Polska została udostępniona dla wszystkich posiadaczy telefonów z Androidem i iOS-em.
Projektowanie nowego „Mojego T‑Mobile’a” zaczęto od zera: silnik, szata graficzna i user experience zostały zbudowane od początku. Dzięki udostępnieniu wersji beta miało ją okazję przetestować wielu klientów. Dziś aplikacja mobilna „Mój T‑Mobile” jest już w wersji produkcyjnej i trafiła w ręce wszystkich użytkowników smartfonów z systemami iOS i Android.
Intuicyjność i szybkość działania to najbardziej pożądane cechy w aplikacjach. Dlatego „Mój T‑Mobile” stworzono tak, aby dawał klientom to, co dziś cenimy najbardziej – czyli oszczędność czasu i sprawny dostęp do informacji.
Przeczytaj także: Od dzisiaj rusza kampania oferty rodzinnej w T-Mobile
Trochę dla zabawy, a trochę dla zobrazowania o jakich oszczędnościach mowa, T-Mobile porównał czasy potrzebne do załatwienia najczęściej kierowanych do biura obsługi klienta spraw do czasu, który załatwienie tych samych spraw zajmuje w aplikacji „Mój T‑Mobile”. Co się okazało:
- można sprawdzić status wybranych pakietów i usług 27 razy szybciej, niż przez infolinię,
- 30 razy szybciej przejrzymy faktury i sprawdzimy saldo konta,
- paczkę roamingową aktywujemy 12 szybciej niż telefonicznie.
Wszystko to zaledwie kilkoma kliknięciami – w podróży, na biwaku, kinie, czy gdziekolwiek akurat się jest.
Aplikację „Mój T‑Mobile” rozbudowano o niedostępne dotychczas funkcje:
- jednoczesne zarządzanie wieloma numerami w jednym profilu,
- możliwość przypisania nazw powiązanym w aplikacji numerom czy automatycznych płatności z pomocą karty kredytowej,
- aplikacja pozwoli też zachować stałą kontrolę nad swoimi usługami, dając wgląd do historii faktur z ostatnich 12 miesięcy czy możliwość sprawdzenia pakietów dodatkowych, np. roamingu.
Poza nowościami funkcjonalnymi, przeprojektowano aplikację pod względem estetycznym i użytkowym. Poprawiono stabilność, zmieniła się również szata graficzna oraz interfejs. To jednak nie koniec zmian. Cały czas rozwijany jest moduł kontaktu z biurem obsługi, zarządzania zgodami i blokadami klienckimi oraz możliwością dokonywania płatności i doładowań konta poprzez Google Pay i Apple Pay oraz wiele innych. Te funkcje pojawią się już w najbliższym czasie.
Nowa wersja aplikacji mobilnej „Mój T‑Mobile” dostępna jest bezpłatnie dla wszystkich klientów abonamentowych, MIX oraz T‑Mobile na Kartę. Wystarczy ją pobrać ze sklepu Google Pay lub AppStore:
źródło: informacja prasowa