Ruszyła pierwsza duża kampania reklamowa płatności mobilnych Google Pay w Polsce pod hasłem: Płać za co chcesz. Kiedy chcesz.
Cztery spoty reklamowe emitowane są na platformie YouTube, w telewizji i w kinach, a reklamy zewnętrzne już pojawiły się w największych polskich miastach. Dodatkowo kampania jest prowadzona również w internecie i największych centrach handlowych.
Google Pay obchodzi w tym roku już drugie urodziny, został wprowadzony w Polsce w listopadzie 2016 roku jako Android Pay. W styczniu 2018 r. zadebiutował pod marką Google Pay, łącząc tym samym wszystkie usługi płatnicze Google, w tym Android Pay i Google Wallet. Od tego czasu sukcesywnie rośnie jego dostępność, jak i liczba obsługiwanych banków czy aplikacji, w których można płacić za pomocą Google Pay.
Przeczytaj również: Google przedłuża dwie promocje Google Pay
Siedemnastosekundowe reklamy Google Pay zatytułowane Zima, Kolacja, Mumia i Ostre możesz obejrzeć poniżej:
źródło: Google Polska