Google startuje z kampanią reklamową Google Pay w Polsce

Ruszyła pierwsza duża kampania reklamowa płatności mobilnych Google Pay w Polsce pod hasłem: Płać za co chcesz. Kiedy chcesz.

Kampania reklamowa Google Pay w POlsce (2018)

Cztery spoty reklamowe emitowane są na platformie YouTube, w telewizji i w kinach, a reklamy zewnętrzne już pojawiły się w największych polskich miastach. Dodatkowo kampania jest prowadzona również w internecie i największych centrach handlowych.

Google Pay obchodzi w tym roku już drugie urodziny, został wprowadzony w Polsce w listopadzie 2016 roku jako Android Pay. W styczniu 2018 r. zadebiutował pod marką Google Pay, łącząc tym samym wszystkie usługi płatnicze Google, w tym Android Pay i Google Wallet. Od tego czasu sukcesywnie rośnie jego dostępność, jak i liczba obsługiwanych banków czy aplikacji, w których można płacić za pomocą Google Pay.

Przeczytaj również: Google przedłuża dwie promocje Google Pay


Siedemnastosekundowe reklamy Google Pay zatytułowane Zima, Kolacja, Mumia i Ostre możesz obejrzeć poniżej:

źródło: Google Polska

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj