Ruszyła kampania „BLIK, klik, płacisz w internecie w mig!”

Raper MC Silk po raz kolejny wyśpiewuje reklamę polskich płatności mobilnych BLIK w kampanii „BLIK, klik płacisz w internecie w mig!”.

MC Silk w kampanii „BLIK, klik, płacisz w internecie w mig!”

MC Silk w kampanii „BLIK, klik, płacisz w internecie w mig!”

Na początku listopada ruszyła kolejna kampania reklamowa polskich płatności mobilnych BLIK z raperem MC Silkiem w roli głównej. Tym razem Polski Standard Płatności promuje płatności internetowe BLIKIEM, które są najwygodniejszą i najprostszą obecnie formą płatności za zakupy w internecie.

Spot i cała akcja pod hasłem „BLIK, klik, płacisz w internecie w mig!” jest firmowana twarzą rapera MC Silka. Cały spot trwa zaledwie 15 sekund, ale to wystarczyło znanemu z szybkiego rapowania artyście, aby przedstawić najważniejsze zalety płatności mobilnych w sklepach online – szczególnie szybkość całej operacji!

Jest to kontynuacja dobrze przyjętej pierwszej odsłony kampanii promującej przelewy na telefon w mig – do których również zachęcał raper.


Intensywną kampanię można zauważyć w internecie i serwisach VOD, a od 7 listopada 2018 r. spoty emitowane są także w telewizji. Za strategię i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan (Group One), zaś planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Blue 449.

Z BLIKA mogą korzystać klienci polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Santander Bank Polska, Getin Bank, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbank, Credit Agricole, Pekao SA, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe.

źródło: BLIK via Wirtualnemedia

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj