Serwis streamingowy Netflix nadal rośnie na arenie międzynarodowej, osiągając w 3. kwartale 2018 r. łącznie 137 mln użytkowników na świecie.
Pod koniec 3. kwartału (stan na 30 września 2018 r.) Netflix zdobył kolejne 6,96 mln subskrybentów w ciągu trzech miesięcy. Tym samym serwis przerósł oczekiwania Wall Street, a także własną prognozę z lipca.
Firma przekroczyła swoje cele wzrostu o około pół miliona abonentów w USA i 1,5 mln nowych użytkowników na całym świecie, przynosząc łącznie 137,1 mln subskrybentów do końca 3 kwartału br.
Przeczytaj także: Netflix ma już 130 mln subskrybentów (2Q 2018)
Wall Street uważnie obserwuje wzrost liczby subskrybentów Netflixa, ponieważ ogromne inwestycje firmy w treści, zarówno licencjonowane, jak i produkowane samodzielnie, opłacają się w dłuższej perspektywie tylko wtedy, gdy globalna baza abonentów serwisu osiągnie określoną wielkość.
źródło: Statista (1)