Recomoji od Netflixa z propozycjami dopasowanymi do nastroju użytkownika

Z okazji Międzynarodowego Dnia Emoji, firma Netflix wprowadziła nowe udogodnienie dla swoich fanów – Recomoji.

Recomoji od Netflix

Na oficjalnym profilu serwisu Netflix na Facebooku pojawiła się opcja rozmowy z botem, który na podstawie przesłanego emoji, zarekomenduje najlepsze filmy, programy lub seriale, dostosowane do aktualnego nastroju użytkownika (tzw. Recomoji).

Czy to kolejny algorytm?

Netflix Recomoji to zupełnie nowy sposób na odkrywanie treści dostępnych na platformie, który nie wpływa na system rekomendacji samego serwisu. Algorytm aplikacji Netflix został stworzony, by odczytywać stałe upodobania swoich użytkowników i jest przypisany bezpośrednio do poszczególnych kont. Netflix Recomoji bazuje na informacjach podanych w konwersacji Messenger – dzięki emoji odczytuje samopoczucie użytkownika w danej chwili.

Zobacz również: Oto TOP 10 ulubionych Emoji na świecie


Oznacza to, że rekomendacje przedstawione użytkownikowi ze świetnym humorem będą różnić się od tych, które zobaczy osoba w nieco mniej radosnym nastroju.

Recomoji screen Messenger Netflix

Fragment rozmowy z chatbotem Netflixa (Recomoji)

Pochwal się znajomym

Dzięki Netflix Recomoji, użytkownik może także w prosty sposób udostępniać otrzymane propozycje. Jeśli rekomendacja przypadnie mu do gustu, wystarczy, że wybierze w konwersacji opcję „Dodaj do ulubionych”. W oknach rozmów pojawi się dodatkowe rozszerzenie Netflix Recomoji, które umożliwi łatwe dzielenie się ulubionymi tytułami ze znajomymi.

Przeczytaj także: TOP 24 najlepszych seriali wszech czasów Netflixa

Akcja Netflix Recomoji potrwa do połowy października i jest dostępna dla wszystkich fanów serwisu w Polsce. Propozycje przedstawiane za pośrednictwem aplikacji Messenger nie są połączone z subskrypcją Netflix. Dzięki temu każdy może sprawdzić jak działają rekomendacje bazujące na samopoczuciu.

źródło: informacja prasowa

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj