Nowa animowana reklama iPhone’a X skupia się na funkcji Animoji Karaoke, którą promuje południowokoreański zespół muzyczny Hyukoh.
Firma Apple wydała kolejną reklamę, wykorzystującą koncepcję Animoji Karaoke, aby wypromować iPhone’a X. W opublikowanym na południowokoreańskim profilu Apple’a spocie zatytułowanym „Taksówkarz” (oryg. 애니모티콘: 택시 드라이버) występują trzy animowane postacie śpiewające utwór „Citizen Kane” grupy Hyukoh.
Trwające minutę wideo przedstawia niedźwiedzią postać Animoji wspieraną przez smoka i kurczaka, które przemieszczają się wzdłuż stylizowanego, neonowego krajobrazu symulującego drogę. Wizualizacje zmieniają się w jasny i kręty tunel, z czasem dostosowanym w rytm muzyki.
Piosenka „Citizen Kane” grupy Hyukoh została prawdopodobnie wybrana wraz z pojawieniem się jej 20 maja w serwisie Apple Music. Powstała w 2014 r. południowokoreańska grupa muzyczna Hyukoh, wydała swój pierwszy studyjny album „23” w kwietniu 2017 r. Album czteroosobowej grupy osiągnął sukces już w maju ub.r. plasując się na szóstym miejscu światowej listy Billboardu.
Poniżej możesz obejrzeć ten niestandardowy spot reklamowy:
Apple szybko wykorzystało to, że grupa jest na fali i stworzyło spot iPhone’a X z Animoji na lokalnym rynku. W styczniu powstało więcej reklam Animoji Karaoke z utworami nominowanymi do nagrody Grammy, w tym „Redbone” i „Stir Fry” autorstwa Migisha.
Zobacz także: Nowe reklamy funkcji iPhone’a X, takich jak Animoji i Face ID
W przeciwieństwie do domowych filmów Animoji Karaoke, produkowane przez Apple reklamy są profesjonalnie animowane i zawierają elementy, które nie są łatwe do odtworzenia przez amatorów.
źródło: Apple Insider