Apple udostępniło kilka nowych reklam iPhone’a X, w których promuje szereg nowych funkcji takich jak Face ID czy Animoji.
38-sekundowy spot reklamowy Apple’a pt. „Animoji Yourself” pokazuje „Animoji Karaoke”, fenomen, który rozpoczął się wkrótce po wydaniu iPhone’a X.
W przypadku Animoji Karaoke, chodzi o to, aby użyć Animoji do synchronizacji ust z tekstami popularnych piosenek, dzięki czemu powstaje efekty śpiewających Animoji
Reklama funkcji Animoji przedstawia kilka animowanych Emoji śpiewających piosenkę „All Night” autorstwa Big Boi. Filmy uzytkowników z serii Animoji Karaoke były już ochoczo udostępniane na Twitterze, w serwisie reddit i innych portalach społecznościowych, choć zainteresowanie tą funkcją nieco osłabło kilka tygodni po premierze iPhone’a X.
Wraz z reklamą Animoji pojawiły się także trzy nowe filmy poświęcone funkcji Face ID. Pierwszy to przegląd funkcji Face ID i wyjaśnienie jak odblokować iPhone’a X twarzą.
Pozostałe dwie reklamy, które trwają zaledwie 15 sekund, koncentrują się na określonych funkcjach Face ID, w tym na działaniu w ciemności i inteligentnej adaptacji do zmiany wyglądu twarzy właściciela, takich jak makijaż czy okulary.
Na kanadyjskim kanale YouTube Apple’a został udostępniony także film wyjaśniający, w jaki sposób Face ID dostosowuje się do zmian i jak działa w przypadku zmiany zarostu na twarzy mężczyzn.
Apple udostępniło już kilka filmów poświęconych iPhone’owi X tuż po premierze. Udostępnione w poniedziałek spoty to pierwsze od tego czasu reklamy smartfona, nie licząc samouczków dotyczących korzystania z iPhone’a X.
Reklamy mają zostać użyte w telewizji, internecie i na portalach społecznościowych takich jak Instagram.
źródło: MacRumors via Apple