Nowy spot reklamowy usługi telewizyjnej AT&T DirectTV NOW, z Taylor Swift ujeżdżającej caticorna z tęczowym rogiem – zaczynam wyczuwać nowy trend w marketingu…
Taylor Swift już w zeszłym roku zaczęła promować specjalną usługę streamingową Taylor Swift NOW od AT&T, która dostępna jest na żądanie tylko w usłudze VOD DirectTV NOW. Zbiegło się to z promocją jej nowego albumu Reputation. Fani artystki w specjalnych materiałach DirectTV mogą śledzić niepublikowane nigdzie indziej materiały z piosenkarką w roli głównej i słuchać wszystkich jej albumów.
Dzisiaj mam niebywała szczęście do dziwacznych wideo pojawiających się w sieci, po Céline Dion, przyszedł czas na Taylor Swift… Spoty telewizyjne DirectTV od AT&T ze Swift w roli głównej były niczym niewyróżniające się. Moglismy podziwiać rozwiane włosy piosenkarki i białego kotka Olivię…
Ale teraz marketerzy postanowili się wyróżnić i zrobili to dość komicznie – nawet się uśmiałem…
Swift, która wcześniej pojawiała się w reklamach AT&T-DirecTV, w dużej mierze trzymała się z dala od światła jupiterów, pracując nad swoim nowym albumem Reputation.
Dwa lata temu Taylor wystąpiła już w reklamach Apple Music, gdzie też dała się poznać, jako osoba mająca dystans do swojej osoby i sławy. Jednak jazda na kocie, [egh] przepraszam na caticornie (z ang. cat + unicorn czyli kot i jednorożec) długo nie zostanie przebita przez inny wyczyn reklamowy artystki.
Co tu dużo gadać – musicie to po prostu zobaczyć na własne oczy:
https://youtu.be/FCvYT9r_740
źródło: AT&T
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.