Zobacz najnowsze statystyki dotyczące rodzajów oglądanych treści w trzech największych serwisach stremingowych SVOD: Netflix, Hulu i Amazon Prime Video.
Według najnowszego raportu Hub Entertainment Research ze stycznia 2018 roku wynika, że pomimo dominacji serwisu Netflix w świecie subskrypcji wideo na żądanie (SVOD, z ang. Subscription Video on Demand), trzej główni gracze mogą w pewnym stopniu odgrywać różne role.
Jak widać na powyższych wykresach użytkownicy serwisu Netflix, Hulu i Amazon Prime w USA spędzają większość czasu w tych usługach oglądając różne rodzaje treści: seriale oryginalne, seriale i filmy.
Przeczytaj także: Netflix zakończył 2017 rok z rekordowymi zyskami
Oto udział poszczególnych treści oglądanych w TOP 3 serwisach SVOD w USA:
SVOD | seriale oryginalne | seriale nieoryginalne | filmy |
---|---|---|---|
Netflix | 37% | 34% | 29% |
Hulu | 24% | 54% | 22% |
Amazon Prime Video | 27% | 34% | 39% |
Ciekawe statystyki dotyczą także wieku osób konsumujących poszczególne treści w grupach wiekowych 18-34 lata oraz 35+. W obu grupach seriale stanowią większość, odpowiednio 28% i aż 48%.
źródło: Hub Entertainment Research