Co oglądają widzowie 3 największych serwisów SVOD?

Zobacz najnowsze statystyki dotyczące rodzajów oglądanych treści w trzech największych serwisach stremingowych SVOD: Netflix, Hulu i Amazon Prime Video.

Statystyki SVOD w 2018 r. (Netflix, Hulu , Amazon Prime Video)

Według najnowszego raportu Hub Entertainment Research ze stycznia 2018 roku wynika, że pomimo dominacji serwisu Netflix w świecie subskrypcji wideo na żądanie (SVOD, z ang. Subscription Video on Demand), trzej główni gracze mogą w pewnym stopniu odgrywać różne role.

Jak widać na powyższych wykresach użytkownicy serwisu Netflix, Hulu i Amazon Prime w USA spędzają większość czasu w tych usługach oglądając różne rodzaje treści: seriale oryginalne, seriale i filmy.

Przeczytaj także: Netflix zakończył 2017 rok z rekordowymi zyskami


Oto udział poszczególnych treści oglądanych w TOP 3 serwisach SVOD w USA:

SVODseriale oryginalneseriale nieoryginalnefilmy
Netflix37%34%29%
Hulu24%54%22%
Amazon Prime Video27%34%39%

Ciekawe statystyki dotyczą także wieku osób konsumujących poszczególne treści w grupach wiekowych 18-34 lata oraz 35+. W obu grupach seriale stanowią większość, odpowiednio 28% i aż 48%.

źródło: Hub Entertainment Research 

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj