Firma Apple założyła oficjalne konto na Instagramie, na którym udostępnia zdjęcia i filmy z kampanii reklamowej „Shot on iPhone”.
Apple od dłuższego czasu prowadzi akcje reklamowe na Instagramie, ale dopiero od dzisiaj poważniej potraktowała tę platformę. Na koncie Apple’a zaczęły pojawiać się posty i zdjęcia zrobione iPhone’em w ramach kampanii „Shot on iPhone”.
Konto Apple’a Instagram (@apple)posiada znaczek świadczący o tym, że zostało zweryfikowane. Firma z Cupertino bardzo powoli wchodzi na platformy społecznościowe. Obecnie na Instagramie opublikowana jest galeria 9 zdjęć, wykonanych przez różnych fotografów przy użyciu urządzeń z systemem iOS. Oprócz zwykłego udostępniania zdjęć firma Apple zarejestrowała wywiady z niektórymi artystami i wykorzystała je jako ścieżkę głosową w swojej galerii wideo. W opisach można także przeczytać cytaty fotografów.
Wyróżnione również zostały konta fotografów na Instagramie, dzięki czemu ich promuje.
Gigant z Cupertino zachęca użytkowników do udostępniania zdjęć zrobionych iPhone’em na Instagramie z hashtagiem #ShotoniPhone.
Przypomnijmy, że relacje Apple’a z Instagramem były ozięble – swego czasu Phil Schiller zamknął swoje konto na Instagram, gdy usługa została rozszerzona na Androida w 2012 roku.
źródło: 9TO5Mac