Apple zachęca do ruchu: „Close Your Rings – Catch, Swim, Play”

W nowej reklamie pt. „Close Your Rings – Catch, Swim, Play”, firma Apple zachęca ludzi do aktywności fizycznej z użyciem Apple Watcha.

Reklama Apple Watch Series 2 - frisbee

Firma Apple udostępniła na swoim kanale YouTube najnowszą reklamę zegarka Apple Watch Series 2 zatytułowaną „Close Your Rings — Catch, Swim, Play”. Spot reklamowy, trwający 15 sekund, zachęca osoby posiadające zegarek Apple Watch do większej aktywności fizycznej i ćwiczeń, aby zamknąć pierścienie w aplikacji Aktywność w zależności od ustalonych celów indywidualnych. Użytkownicy mogą również zmienić swoje cele, na przykład ustawić godziny w których chcą stracić jak najwięcej kalorii. Możesz rzucać frisbee, pływać albo po prostu się bawić i biegać.

Reklama jest kontynuacją spotu „Close Your Rings – Dance, Run, Rock”, który został udostepniony na początku stycznia tego roku i jest odzwierciedleniem coraz większego skupienia działań marketingowych firmy na tym produkcie. Obie reklamy są częścią najnowszej kampanii z nawołaniem do ruchu: Go Swim, Go Run. Wyglada jednak na to, że stare spoty zostały usunięte z kanału.

Apple skupia się na zdrowi i fitness nie od dziś, ale Apple Watch Series 2 wydaje się najlepszych urządzeniem do tego, aby monitorować swoją aktywność. Firma współpracuje również z Nike – wyprodukowano także wersję Nike+ urządzenia, które zsotało zaprojektowane specjalnie dla sportowców i posiada preinstalowane oprogramowanie Nike.


Oto najnowszy spot „Close Your Rings – Catch, Swim, Play”:

źródło: Apple

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na .
Obserwuj
  • Mati Korek

    mam pytanie … czy warto czekać aż wersja nr 3 pojawi się w iSpot, czy nie tracić czasu i kupić 2?