Najnowsze spoty reklamowe iPhone’a 7 i smartwatcha Apple Watch Series 2 skupiają się na wodoodporności i funkcjach fitness urządzeń.
Firma Apple udostępniła dwie nowe reklamy swojego najnowszego iPhone’a 7 i 7 Plus oraz jeden spot zegarka Apple Watch Series 2. Obie reklamy iPhone’a 7 koncentrują się wodoodporności urządzenia a także na ulepszonych możliwościach aparatu w słabym oświetleniu.
Pierwszy spot pt. Morning Ride (z ang. Poranna jazda) trwa 30 sekund i przedstawia rowerzystę korzystającego z czarnego matowego iPhone’a 7 podczas jazdy w deszczu. W drugiej reklamie pt. Midnight skupiono się na korzystaniu z iPhone’a 7 Plus późno w nocy – jak można się domyślić chodzi o możliwość podwójnego aparatu smartfona. Po raz kolejny zwrócono uwagę na wodoodporność. Spot trwa minutę i prezentuje nowego iPhone’a w kolorze onyksowym.
Trwający minutę spot smartwatcha Apple Watch Series 2, zatytułowany Go Time, koncentruje się na biznesowych funkcjach push – wypychania powiadomień. Pokazano także ulepszoną funkcję hydroizolacji do 50 metrów głębokości, która przydatna jest podczas pływania. Oprócz tego w opisie filmu zwrócono uwagą na funkcje GPS i superszybki dwurdzeniowy procesor smartwatcha.
Sprawdź również: iPhone 7 w pierwszej reklamie wideo
Wszystkie trzy reklamy możesz zobaczyć poniżej. Daj nam znać w komentarzu, co o nich myślisz i czy podobają Ci się nowe produkty firmy Apple?
iPhone 7 – Morning Ride
iPhone 7 – Midnight:
Apple Watch Series 2 – Go Time
źródło: Apple