Apple opublikowało pierwszy spot nowego iPhone’a 7, w której promuje podwójny obiektyw aparatu, dźwięk stereo i wodoodporność smartfona.
Firma Apple opublikowała na swoim kanale na YouTube’ie nową reklamę wideo iPhone’a 7. W spocie położono szczególny nacisk, na najnowszą funkcję iPhone’a 7 Plus, czyli podwójny obiektyw aparatu. Oprócz tego wpsomniano o głośnikach stereo oraz wodoodporności smartfona. Obraz utrzymany jest w czarno-białej kolorystyce, a montaż skupia się wizualnych metaforach do nowych funkcji iPhone’a.
W całym 30-sekundowym wideo praktycznie wcale nie pokazano iPhone’a 7, za wyjątkiem kilku przebłysków obiektywu aparatu oraz onyksowej obudowy iPhone’a 7. Spot zaczyna się od ujęcia lasu i zbliżenia na oczy sowy, które nawiązują do podwójnego obiektywu, takich nawiązań do technologicznych możliwości iPhone’a jest jeszcze kilka.
Abstrakcyjny motywy przechodzą w bardziej płynne struktury oraz chaotyczne grafiki imitujące efekty dźwiękowe. Poniżej możesz obejrzeć całe wideo:
Reklama różni się od ostatnio publikowanych produkcji, które były spokojniejsze i utrzymane w bardziej optymistycznym tonie. Oprócz promowania nowych funkcji, firma najwyraźniej bawi się modelem w onyksowym kolorze, który okazał się hitem tegorocznej przedsprzedaży. Pierwsze iPhone’y 7 i 7 Plus trafią do użytkowników już za dwa dni, 16 września.
źródło: Apple