Samsung wydał oświadczenie, że bezpłatnie wymieni wadliwe modele Galaxy Note7 – zobacz jak wygląda proces wymiany uszkodzonych modeli.
W odpowiedzi na ostatnie doniesienia związane z Note 7, Samsung dokładnie zbadał sprawę i przyznał, że problem związany jest baterią. Do 1 września odnotowano oficjalnie 35 tego typu przypadków – a więc nie jest to duża skala. Jednak lepiej dmuchać na zimne i taka firma jak Samsung nie może sobie pozwolić na to, aby użytkownikom jej sprzętu stała się jakaś krzywda.
W tym momencie trwa wnikliwa analiza partii Galaxy Note 7 z uszkodzonymi bateriami i wraz z dostawcami Samsung będzie wymieniał określone modele. Ze względu na bezpieczeństwo klientów wstrzymano także sprzedaż modelu Note7 na całym świecie.
W jaki sposób wymienić Galaxy Note7 i sprawdzić czy bateria nie jest wadliwa?
Jeżeli jesteś posiadaczem Note7 koniecznie skontaktuj się z autoryzowanym serwisem firmy lub infolinią – nie warto ryzykować, że którejś nocy eksploduje bateria ładowanego Note’a!
- Wszyscy, którzy zakupili Galaxy Note 7 w Polsce powinni skontaktować się z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung (wykaz serwisów znajduje się na stronie wsparcia Samsunga.
- Można także skontaktować się z infolinią pod numerem telefonu 0 801 672 678 lub z telefonu komórkowego pod nr. tel. +48 22 607 93 33.
- Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzoną baterią lub gdy bateria jest wadliwa, użytkownik otrzyma nowy egzemplarz smartfona.
Jak czytamy w oświadczeniu firmy Samsung, cały proces może zająć do kilku tygodni.
źródło: komunikat prasowy Samsunga – Oświadczenie w sprawie Note 7