SoundCloud Go nowa płatna usługa muzyczna

SounCloud uruchomił dzisiaj swoją własną płatną usługę strumieniowania muzyki o nazwie SoundCloud Go. Czy ma szansę na sukces?

SounCloud Go

Jeden z lepszych serwisów muzycznych uwielbiany przez niezależnych artystów jakim jest SoundCloud, poinformował dziś, że uruchamia swoją płatną usługę strumieniowania muzyki o nazwie SoundCloud Go. Na czym polega nowa usługa i w jaki sposób może konkurować ze Spotify, Apple Music czy Napsterem?

Otóż, w cenie 9,99 dolara miesięcznie za pośrednictwem strony internetowej lub Aplikacji na Androida (lub 12,99/mies. przez aplikację na iOS-a) serwis umożliwiać będzie przede wszystkim pozbycie się reklam i słuchanie muzyki w trybie offline.

W serwisie znajduje się bardzo wiele niszowych utworów, ale także takich, które wymagają licencjonowania. Serwis podpisał porozumienie z Performing Rights Society, aby zapewnić rozliczanie się z muzykami. SoundCloud Go dodatkowo będzie udostępniało utwory z takich studiów muzycznych jak Warner, Sony i Universal.

Korzyści z posiadania subskrypcji w SoundCloud Go

Korzyści z posiadania subskrypcji w SoundCloud Go

Serwis od wielu lat funkcjonuje jako bezpłatna usługa muzyczna i taka też pozostanie, płatna usługa ma być prawdopodobnie krokiem firmy w kierunku zapewnienia sobie ochrony finansowej na następne kilka lat.

Można się zastanawiać, czy świat naprawdę potrzebuje kolejnej płatnej usługi strumieniowania muzyki, przecież większość wybrała już swoją ulubioną. W serwisie SoundCloud znajdują się jednak utwory, których nie znajdziesz w komercyjnych usługach i z pewnością znajdą się użytkownicy, którym ta opcja przypadnie do gustu. Na szczęście dotychczasowa, darmowa wersja SoundClouda nie zniknie i cały czas będzie można odkrywać naprawdę dobrą niezależną muzykę.

SoundCloud Go jest dostępny przez aplikację mobilna SoundCloud Music & Audio, którą można pobrać w sklepie Google Play i App Store. Oficjalna strona usługi: soundcloud.com/go

źródło: Blog SoundCloud

The following two tabs change content below.
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowoczesnych technologii. Dołącz do moich kręgów na .