Apple wypuściło dwie nowe reklamy z hasłem przewodnim „Jeśli to nie jest iPhone, to nie jest to iPhone”.
Apple zamieściło na swoim oficjalnym kanale na YouTube’ie dwa nowe spoty reklamowe. Pierwsza reklama, zatytułowana „Hardware & Software” dotyczy współgrania ze sobą sprzętu i oprogramowania iPhone’a, dzięki czemu smartfon działa płynnie i stabilnie. Położenie nacisku na ten aspekt ma oczywiście związek z tym, że urządzenia działające pod systemem Android są produkowane przez różnych producentów, a sam system jest wykonany przez Google’a.
Druga reklama jest zatytułowany „Loved” pokazuje jak szczęśliwi są użytkownicy iPhone’a. Apple zachwala w filmie, że 99 proc. osób, które posiadają iPhone’a, są w nim „zakochani”.
Obie reklamy kończą się hasłem If it’s not an iPhone, It’s not an iPhone (z ang. Jeśli to nie jest iPhone, to nie jest to iPhone). Poniżej możesz obejrzeć w całości obydwa spoty.
Hardware & Software
Loved
Obecne reklamy przypominają, te które były prezentowane podczas kampanii iPhone’a 4, w których wykorzystano podobne główne motto przewodnie: If you don’t have an iPhone, you don’t have an iPhone (z ang. Jeśli nie masz iPhone’a, to nie masz iPhone’a).
źródło: Apple