Apple promuje technologię Face ID w nowej reklamie iPhone’a 15 zatytułowanej „Nice Try!”.

Firma Apple udostępniła nową reklamę iPhone’a 15 zatytułowaną Nice Try! (Niezła próba!) na swoim singapurskim kanale na YouTubie, promując sposób, w jaki Face ID chroni Twoją prywatność.
➔ CZYTAJ TEż: „Don’t Let Me Go” promuje pamięć iPhone’a 15
W 30-sekundowej reklamie wideo, na iPhonie 15 leżącym na stole w jadalni pojawia się powiadomienie iMessage. Właścicielką smartfona jest młoda dziewczyna, która akurat przebywa w innym pomieszczeniu. Wścibscy członkowie rodziny próbują odblokować urządzenie, aby przeczytać wiadomość, ale funkcja Face ID im to uniemożliwia.
Aby uniemożliwić podgląd wiadomości na ekranie blokady bez funkcji Face ID, otwórz aplikację Ustawienia, dotknij Powiadomienia ➔ Pokaż podglądy i wybierz Po odblokowaniu.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Apple